וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: פדרר ניצח את דג'וקוביץ' בתוך 77 דקות בלבד

השוויצרי גבר על הסרבי 5:7,2:6 וקטע לו רצף של 23 ניצחונות ברציפות: "ניצחון נהדר. מה הייתה הטקטיקה? לא אגלה כי אולי ניפגש שוב". נישיקורי גבר על ברדיך 5:7, 6:3, 3:6

בית סטן סמית' בטורניר גמר סבב ה-ATP בלונדון נמשך היום (שלישי) עם שני משחקים. במוקד עמד המשחק בו רוג'ר פדרר (3) ניצח את נובאק דג'וקוביץ' (1) בקלות מפתיעה 5:7, 2:6. במשחק המוקדם יותר קיי נישיקורי (8) השיג את ניצחון הבכורה שלו כשגבר על תומאש ברדיך (6) 5:7, 6:3, 3:6.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. AP
ניצחון מרשים. פדרר/AP

רוג'ר פדרר (3) - נובאק דג'וקוביץ' (1) 5:7, 2:6

המפגש השביעי השנה בין שני הענקים הללו הסתיים עם ניצחון של השוויצרי, שעלה ל-21:22 במאזן הכולל. השוויצרי שבר את הסרבי ארבע פעמים, נשבר רק פעם אחת, שלט במשחק ובקצב וניצח בתום שעה ו-17 דקות בלבד. לנולה זה היה הפסד ראשון אחרי 23 ניצחונות רצופים בסך הכול וראשון אחרי 38 ניצחונות רצופים באולם. "תמיד נהדר לנצח שחקן גדול כמו נובאק", סיכם פדרר, "מה הייתה הטקטיקה שלי? אני לא אגלה כי יכול להיוךת שניפגש עוד פעם בטורניר. שילבתי כמה אלמנטים, זה משהו שחייבים לעשות נגד נובאק".

קיי נישיקורי. AP
ניצחון ראשון בטורניר. נישיקורי/AP

תומאש ברדיך (6, צ'כיה) - קיי נישיקורי (8, יפן) 7:5, 3:6, 6:3

שני המפסידים של ערב הפתיחה נפגשו למשחק הזה בידיעה שזהו משחק המפתח מבחינתם כדי להשיג ניצחון והערב ידו של היפני היתה על העליונה. אחרי שהובס מול דג'וקוביץ' במשחקו הקודם, נישיקורי שלט במשחק מפתיחתו וניצח את המערכה הראשונה בזכות שבירה קריטית שהשיג כדי לעלות ל-5:6 בדרך ל-5:7. היפני פתח את המערכה השנייה עם שבירה, אבל ברדיך שבר פעמיים בחזרה בדרך לניצחון. גם במערכה השלישית נישיקורי הסתפק בשבירה אחת במשחקון השמיני מול אפס של יריבה כדי לנצח את המערכה והמשחק כולו בתוך קצת פחות משעתיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully