וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי על ואן חאל: "בהתחלה חשבתי 'מי זה האידיוט הזה?'"

קפטן ברצלונה לשעבר מדבר על מאמן מנצ'סטר יונייטד ("אחרי שבוע כבר הבנתי שהוא צודק"), ולא מבין מה קרה לז'וזה מוריניו: "כשהוא היה בברצלונה הוא התנהג אחרת"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קפטן ברצלונה לשעבר, צ'אבי, מודה שהוא סבר בהתחלה שלואי ואן חאל הוא "אידיוט", אבל שינה את דעתו אחרי שבוע עבודה איתו. כוכב בארסה ונבחרת ספרד לשעבר היה בתחילת דרכו כשוואן חאל אימן בקאמפ נואו. "אחרי יומיים של אימונים חשבתי לעצמי, 'מי זה האידיוט הזה?', אבל אחרי שבוע אמרתי לעצמי, 'הוא צודק'. ואן חאל תמיד יהיה בלבי", אומר צ'אבי, שמשחק באל סאד הקטארית.

צ'אבי גם טוען כי ואן חאל רגוע יותר במנצ'סטר יונייטד מאשר כשהיה בברצלונה, מאחר שיש עליו פחות לחץ בפרמיירליג, וסבור שהוא "מוערך בצורה רעה מאוד על ידי התקשורת".

צ'אבי שחקן ברצלונה לאחר ניצחון במסגרת גמר ליגת האלופות. GettyImages
מופתע ממוריניו, משבח את ואן חאל. צ'אבי/GettyImages

"הוא בחור טוב, מאמן טוב", אמר צ'אבי, "יש לו אופי חזק מאוד, אבל הוא רגוע יותר באנגליה כי יש עליו פחות לחץ. הוא הרבה יותר רגוע מכשהיה בברצלונה או בבאיירן מינכן. הוא מאמן הגון, מאוד מתודי ופרפקציוניסט אמיתי. הוא מאוד דרושני. הוא נוקשה, ורוצה להגיע לרמה הכי גבוהה שניתן. הוא לוחם קשוח, אבל עדיין החליט לבטוח בי כשהייתי בן 17 או 18".

צ'אבי גם התייחס לז'וזה מוריניו, שעבד לצד ואן חאל בברצלונה וכיום סופג ביקורות קשות כמאמן צ'לסי המאכזבת. "הוא היה מצוין בשלוש שנותיו בברצלונה", אמר צ'אבי, "אומרים שהוא היה מתורגמן. שטויות. הוא היה עוזר מאמן, מישהו שהבין את הדרך של ברצלונה וחלק עם ואן חאל את התכונות שלו.

"הוא היה מאוד מוערך על ידי השחקנים. הוא לפעמים אימן אותנו לבד בברצלונה ב', והיה מצוין. אני מופתע שהוא הפך להיות ידוע בסוג אחר של כדורגל, הגנתי יותר, כי כשהוא היה איתנו הוא לא היה כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully