וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא ירידה ברמה, הלכתי עם הלב שלי כמו שעשיתי בעבר"

המנהל המקצועי החדש של מכבי שעריים נרגש: "הלב שלי הפעם אמר לי לא לאמן, ראיתי שמדובר בעסק רציני. אין לי שום רצון להתערב בהרכבים. יכול להיות שאני שוחה פחות טוב בתחתית"

צילום: קובי אליהו

האימון הראשון של ניר קלינגר במכבי שעריים הוביל להרבה עניין, ומעבר לתקשורת שפקדה את האימון, גם האוהדים קראו בשמו והריעו לו במהלכו. המאמן, שבחר לקחת פנייה לכיוון אחר בקריירה והפך למנהל המקצועי של הקבוצה מרחובות הממוקמת במקום החמישי בליגה א', דיבר על הסיבות שהניעו אותו להגיע ועל העבודה הצפויה לו.

"אני חושב שזו לא ירידה ברמה", מיהר קלינגר להרגיע בהתחלה. "כל הבחירות שלי בחיים היו עם הלב. כשעברתי ממכבי חיפה למכבי תל אביב, ואחר כך כשהלכתי לאמן את בית"ר באר שבע, שהייתה עלומת שם אחרי שהייתי עוזר מאמן במכבי תל אביב. הלב שלי הפעם אמר לי לא לאמן, אלא לבנות את החיים בתפקיד חדש שאני חושב שכל קבוצה בעולם משתמשת בו. התפקיד הזה יאפשר למאמן לעבוד בשקט ולהתרכז בעבודה המקצועית. כשלא היו פניות בליגה הבכירה, ואלדד פרי חיזר אחריי בנחישות מעל חודש, עשיתי את הבדיקות, באתי למשחקים וראיתי שהעניין כאן רציני".

מכבי שעריים אימון. קובי אליהו
בקבוצה חושבים גבוה. מכבי שעריים/קובי אליהו

על כך שייתכן ויורמו גבות על המהלך: "זו האמירה שלי. אף אחד לא צריך לשלוט בי ואני לא אגרר ולא אחכה שמישהו יפנה אליי. החלטתי שאני לא רוצה לאמן כרגע, בוודאי במקומות שאני לא יכול לרוץ לאליפות או במקומות שאני מכיר. יכול להיות שאני שוחה פחות טוב בתחתית באמת, לכן אמרתי לעצמי לעצור ולקחת את הפרוייקט של מנהל מקצועי. לאמן תמיד אוכל לחזור, לא שוכחים את זה. מקווה שזה לא יקרה, כי אני רוצה לבנות את התפקיד החדש. צריך להיות אדם שיודע לנהל אנשים ואני מקווה שאתחיל את הקריירה החדשה ברגל ימין, במקום שיכול לתת לי ולשאר הצוות את התנאים".

על היחסים עם המאמן, עידן בר און: "אין לי שום רצון או נגיעה בהתערבות בהרכבים או בחילופים. אני יכול לייעץ ועידן יודע את זה, זה חלק מההגדרות של התפקיד. הוא מאמן צעיר עם המון תשוקה, היו לנו המון שיחות בעבר. אני אתן לו את כל התמיכה ולא מתכוון להתערב לו בשום דבר מקצועי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
המנהל המקצועי של מכבי שעריים, ניר קלינגר עם הבלם חיים מלכה. קובי אליהו
מרוצה. קלינגר באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully