וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו לפלורנטינו פרס: "עם בניטס לא נזכה בכלום"

על פי דיווח ב"אל קונפידנסיאל", כוכב ריאל מדריד הביע את דעתו על המאמן באוזני הנשיא, עוד לפני ההפסד בסביליה. עוד נטען כי פרס כועס על הכוכב ששוחח עם בלאן. ומה רוצה רונאלדו מבייל?

AP

בווידאו: לקראת הפרישה של ראול

שישה ימים לפני הקלאסיקו מול ברצלונה בסנטיאגו ברנבאו, ונדמה שלא שקט בריאל מדריד. על פי דיווח באתר של העיתון "אל קונפידנסיאל", כריסטיאנו רונאלדו אמר לנשיא המועדון פלורנטינו פרס על רפא בניטס לפני הנסיעה למשחק החוץ בסביליה, בו הפסידה ריאל 3:2: "עם המאמן הזה לא נזכה בכלום". כזכור, רונאלדו הביע עוד בקיץ את מורת רוחו מכוונת המועדון למנות את בניטס, ולאחר מכן נפוצו ידיעות לפיהן הוא יעזוב את ריאל בגלל פיטוריו של קרלו אנצ'לוטי והבחירה בבניטס.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס (שמאל) עם כריסטיאנו רונאלדו (ימין). AP
לא מרוצה. כריסטיאנו רונאלדו עם פלורנטינו פרס/AP

בדיווח נטען גם כי היחסים בין נשיא המועדון לכוכב הפורטוגלי בן ה-30 הורעו בתקופה האחרונה, אחרי שפרס חש כי רונאלדו הפגין כפיות טובה בכך שפלרטט כביכול עם לורן בלאן בסיום המשחק מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות. "אם מישהו יהיה מוכן לשלם את סעיף השחרור שלו, ניתן לו ללכת", אמר הנשיא בכעס למקורביו, על פי הדיווח.

בנוסף, רונאלדו חש כי גארת' בייל הוא "הבן המועדף" מבחינת המועדון וזוכה לתמיכה מהנשיא ומהמאמן, בעוד הוא עצמו מעדיף לשחק עם קארים בנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully