וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה: "זו התחושה הטובה ביותר בעולם"

הצ'כית חגגה את הזכייה הרביעית שלה בגביע הפדרציה אחרי ה-2:3 מול רוסיה בגמר: סטריצובה: "תחושה שלא תיאמן". מריה שראפובה התרגשה למרות ההפסד: "איזה כבוד זה לשחק עבור הנבחרת הזו".

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
מחזיקה את הגביע הזה בפעם הרביעית. קביטובה/AP

נבחרת צ'כיה זכתה הערב (ראשון) בגביע הפדרציה בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות ובפעם התשיעית בסך הכול, מתוכן חמש כצ'כוסלובקיה. אמנם פטרה קביטובה הפסידה 3:6, 6:4, 6:2 למריה שראפובה במשחק הראשון של היום ורוסיה עלתה ל-1:2 בפראג, אבל קרולינה פלישקובה ניצחה 3:6, 4:6 את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה ולקחה חלק במשחק הזוגות ביחד עם ברבורה סטריצובה והשתיים ניצחו 6:4, 3:6, 2:6 את ילנה וסנינה ופאבליוצ'נקובה והשלימו זכייה בתואר.

שחקניות נבחרת הפדרציה של צ'כיה חוגגות עם הגביע. AP
חגיגה גדולה של הצ'כיות/AP

הצ'כיות נותרו במקום השני בטבלת הזכיות בגביע הפדרציה עם תשעה תארים, כשארצות הברית מקדימה אותן עם 17 זכיות ואוסטרליה שלישית עם 7, בעוד ספרד עם 5, איטליה ורוסיה עם 4 זכיות כל אחת, צרפת וגרמניה עם שתי זכיות כל אחת, בלגיה, סלובקיה ודרום אפריקה עם זכייה אחת כל אחת.

פטרה קביטובה ולוסי ספארובה, שסבלה מפציעה ולא שותפה בהתמודדות, עלו למקום השישי בטבלת הזכיות בגביע הפדרציה. שתיהן זכו בתואר הזה ארבע פעמים כל אחת, כשכריס אוורט 8), ביל ג'ין קינג (7), רוסי קסאלס (6), קונצ'יטה מרטינס (5) וארנצ'ה סאנצ'ס ויקאריו מקדימות אותן.

סטריצובה, שהייתה חלק מהזוג המנצח, אמרה בסיום: "התחושות הן בלתי ניתנות להבנה, אנחנו לא יכולות לתאר את זה, אני ללא מילים. האווירה הזו, לשחק בבית מול הקהל שלך, זה בלתי ייאמן". הקפטן הצ'כי פטר פאלה אמר: "הבנות עשו את זה. אני כל כך שמח וגאה בהן. זה יום מדהים בשביל הטניס. הדרך בה קרולינה התמודדה עם זה, ביחידות ובזוגות, הייתה פנומנלית".

הקפטנית של רוסיה וטניסאית העבר אנסטסיה מיסקינה אמרה: "אני גאה מאוד בשחקניות שלי. הן עשו עבודה טובה, נלחמו. זה יכול לקרות. אלה החיים". ילנה וסנינה הוסיפה: "זה היה קרב גדול בין שתיים מהנבחרות הכי טובות בעולם כרגע. אנחנו עצובות שהפסדנו, אבל אין שום דבר שאנחנו יכולות לעשות. היה לנו שבוע טוב, האווירה בקבוצה הייתה נהדרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פטרה קביטובה חוגגת בטוויטר

שראפובה התייחסה לחוויה

ספארובה מבסוטה

קרולינה פלישקובה סיכמה יום גדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully