וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד שבה לפסגה, הפועל ירושלים רשמה ניצחון שני העונה

אבו סיאם נתן לקבוצתו 0:1 (פנדל, 45+2) על הפועל עפולה, האדומים מהבירה ניצחו לראשונה מאז סוף אוגוסט, כשגברו 1:3 על מכבי אחי נצרת. בית"ר תל אביב רמלה הביסה את עירוני קרית גת 0:3

רז שביט שחקן בני לוד. ברני ארדוב
לוד תמשיך בדהירה? רז שביט/ברני ארדוב

המחזור ה-11 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבני לוד חזרה למקום הראשון לאחר שרשמה ניצחון רביעי ברציפות, 0:1 על הפועל עפולה. הפועל ירושלים, שלא ניצחה מסוף אוגוסט, גברה 1:3 על מכבי אחי נצרת, כשבקרב תחתית שנערך מוקדם יותר הערב הביסה בית"ר תל אביב/רמלה את עירוני קרית גת 0:3. המחזור יושלם רק ביום שלישי הבא, אז מכבי יבנה תפגוש את מ.ס. אשדוד, שמשחקה נדחה לאחר ששלושה משחקניה זומנו לסגל הנבחרת הצעירה.

הפועל עפולה - בני לוד 1:0

בני לוד רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות וחזרה למקום הראשון בטבלת הלאומית. יריבתה מאידך, רשמה הפסד אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות. סאלם אבו סיאם עשה את ההבדל כשדייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בני לוד תארח את הפועל ירושלים במחזור הבא.

הפועל ירושלים - מכבי אחי נצרת 1:3

האדומים מהבירה לא ניצחו מאז ה-31 באוגוסט, והערב רשמו את ניצחונם השני העונה, ניצחון שבזכותו ברחו מהמקום האחרון בטבלה (על חשבון עירוני קרית גת). היריבה, שחלמה להיצמד לצמרת, עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אלי דרעי כבש את הראשון (23), אנתוני וראן הוסיף צמד (36, 65). מעוז סמיה כבש עצמי (72).

בית"ר תל אביב רמלה - עירוני קרית גת 0:3

עירוני קרית גת עדיין ללא שער זכות ברמלה. העולה החדשה, שהפסידה בכל ארבעת משחקיה הביתיים ברמלה הובסה שוב, הפעם כששיחקה כקבוצת החוץ באצטדיון שלא מאיר לה פנים, והידרדרה למקום האחרון. המארחת ידעה לנצל זאת, והצליחה להתאושש על חשבון יריבתה מההפסד במחזור הקודם לבני לוד. רותם שמול כבש צמד (41, 73), גיל בלומשטיין קבע את תוצאת המשחק עם שער בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully