וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראוזי: "רוצה להיעלם", יריבתה הגדולה: "הרגע קרעו אותך, ביץ'"

אלופת ה-UFC לשעבר מתחילה לעכל את ההפסד להולם: "אחכה זמן רב עד שאחזור לזירה". האלופה הטרייה: "מגיע לה קרב חוזר". וגם: ראוזי חזתה איך תפסיד אצל ג'ימי פאלון, מישה טייט מאושרת ("פאק ראוזי") ומיטב הציוצים של הלוחמים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הולם הנרגשת לאחר הזכייה

שתי הארכות בין קליבלנד למילווקי, עוד הישג לטים דאנקן, משחק מרתק בגולדן סטייט וציון דרך לסטפן קרי ואפילו מחזור שלם בליגת המכללות בפוטבול. כל אלו נדחקו לשוליים בעקבות הקרב הגדול של לוחמת ה-MMA הגדולה בכל הזמנים, רונדה ראוזי, מול הולי הולם באירוע UFC 193, שנערך בכלל על אדמת אוסטרליה.

כ-60 אלף צופים נדחקו באצטדיון ושברו את כל שיאי הצפייה האפשריים, כשמיליונים נוספים כססו ציפורניים מול המסך. לכולם היה ברור דבר אחד: ראוזי, שניצחה את כל 12 הקרבות שלה (11 בסיבוב הראשון) לא תתקשה גם מול הלוחמת בת ה-34, שהגיעה בעצמה עם מאזן מרשים של 0:10.

לוחמת ה-MMA, הולי הולם. GettyImages
לוחמת ה-MMA, הולי הולם/GettyImages

ראוזי, כוכבת ענקית בארצות הברית ששיחקה בסרטים וכיכבה בפרסומות, נראתה דרוכה מאוד בתחילתו של הקרב. היא אפילו סירבה ללחוץ את ידיה של יריבתה כשהשופט הרב דין הדריך את השתיים באוקטגון. יותר מזה, בשקילה שלפני הקרב כמעט והתפתחה תגרה בין השתיים. בקיצור: הארגון עשה כל מה שצריך לעשות כדי לפמפם את הקרב. וזה הצליח ובגדול.

עשרות מיליוני הצופים שראו את הקרב על גבי מסך הטלוויזיה נותרו בהלם. לא בגלל שהקרב הגיע לסיבוב השני, בפעם השנייה בלבד בקריירה של ראוזי, אלא בשל השליטה של הולם, שהגיעה עם תוכנית טקטית נהדרת, והציגה שליטה מוחלטת בעמידה.

59 שניות בלבד בתוך הסיבוב השני והגיע הרגע שישנה את פני אומניות הלחימה בארצות הברית: אגרוף ומיד אחריו בעיטה אדירה שלחו את ראוזי לקרקע, הנחילו לה הפסד ראשון בקריירה והפכו את הולם לאלופת ה-UFC החדשה.

עוד באותו נושא

MMA: הולי הולם ניצחה את רונדה ראוזי וזכתה בחגורת האליפות של ה-UFC

לכתבה המלאה
לוחמת ה-MMA, רונדה ראוזי. GettyImages
חלק שמחו מההפסד. ראוזי/GettyImages

"הדבר שאני הכי רוצה לעשות הוא פשוט להיעלם", אמרה ראוזי לאחר הקרב. "אני רוצה לחכות לפחות עד UFC 200 לפני שאחזור לזירה. בינתיים, אשתתף בסרטים כך שאהיה עסוקה מאוד". ראוזי פונתה לבית חולים בסיום הקרב, דבר שכיח בקרב לוחמים, והיא צפויה לבלות בו את הלילה. יש לציין כי פציעותיה אינן חמורות.

"מגיע לראוזי קרב חוזר", אמרה האלופה הטרייה. "הגיוני שיהיה קרב נוסף אחרי הכול. אני מאושרת, מדובר באחד הרגעים הכי שמחים בחיים שלי".

התוצאה המפתיעה של הקרב הדהימה לוחמים רבים. פרט להולם, מי שבוודאי שמחה מאוד מההפסד של ראוזי היא הנמסיס הגדולה שלה, מישה טייט, הלוחמת היחידה, פרט להולם, ששרדה יותר מסיבוב אחד עם האלופה לשעבר בזירה. "הרגע קרעו אותך, ביץ'", אמרה טייט המאושרת. פאק רונדה ראוזי. אני גאה מאוד בהולי, היא הציגה תוכנית משחק מושלמת. אני חושבת שמגיע לי להיות הבאה בתור".

התגובה של נשיא ה-UFC, דיינה ווייט

צפו: באוקטובר ראוזי פחות או יותר חזתה איך תפסיד אצל ג'ימי פאלון

גם נועד להט מפרגן

הדמיון להולם גרם אפילו לקומיקאית איימי שומר לצייץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully