וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את נס ציונה 74:89 במחזור השישי בליגת העל

הצהובים שנמצאים בעיצומו של אחד המשברים הגדולים בתולדותיהם, הצליחו לעשות סוף לרצף ההפסדים שעמד של שלושה. ארינזה אונואקו בלט עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, אדווין קלע 21 בצד השני

one

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 74:89 על עירוני נס ציונה במחזור השישי בליגת העל ושמה קץ לרצף ההפסדים שלה בכל המסגרות, שעמד על שלושה. הצהובים שהגיעו בעיצומו של אחד מהמשברים הקשים בתולדות המועדון, הוליכו לאורך מרבית המשחק ולא התקשו לנצח. עכשיו ביד אליהו יתפנו להכנות לשני משחקים נוספים, נגד מכבי ראשון לציון בחוץ ביום שני ומול צסק"א מוסקבה ביום חמישי. מעניין יהיה לראות אם ז'אן טבק שהגיע לסיכום עם המועדון, כבר יעמוד על הקווים נגד היריבה הרוסית.

מכבי תל אביב נהנתה הערב ממפגש עם יריבה חלשה בהרבה - בדיוק מה שהיא הייתה צריכה. נס ציונה הייתה מפוזרת, איבדה כדורים, לא שמרה וגם חסרה את יובל נעימי הפצוע ולאורך יותר מ-20 דקות את טל דן, שנפגע במהלך הרבע השני. למרות שגם הצהובים היו רחוקים מלהבריק, בלי שני הישראלים הבולטים שלהם האורחים לא היוו יריב אחרי הרבע הראשון. גיא פניני נכנס לעניינים, דגן יבזורי קיבל דקות וסיפק כמה נקודות, ואף אחד לא היה צריך להתגעגע לבריאן רנדל, ג'ורדן פארמר, ויטור פבראני וסילבן לנדסברג, שלא נרשמו למשחק.

"העסקה הושלמה": ז'אן טבק סיכם כמאמן מכבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח בצורה שקולה, כששתי הקבוצות מייצרות קצת נקודות מתחת לסלים, אבכל מציגות בעיקר כדורסל מפוזר וקבלת החלטות לא טובה. נס ציונה טיפסה ל-7:12 ואבי אבן שלח למגרש את ארינזה אונואקו, ששוב סיפק איירבול מהעונשין. שלשות של דווין סמית' וגיא פניני השאירו את הצהובים במשחק וריצת 0:7 קבעה 16:19 למכבי בסיום הרבע.

רבע 2

נס ציונה ניסתה לרשום מהפך, אבל שלוש שלשות של פניני, בנדר ואוחיון, השאירו את היתרון צהוב (25:30). 3:54 דקות לסיום המחצית, טל דן שבלט עד אז בשורות האורחים, נפצע ונטש את המגרש. מכבי שהובילה באותו שלב 32:38, המשיכה לרוץ ועם שתי נקודות של רוצ'סטי מהקו, עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון: 32:43. הריצה המשיכה ל-0:13 ובסוף המחצית 38:52 לקבוצה הביתית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אונואקו חגג ברחבות/ברני ארדוב

רבע 3

נס ציונה הצליחה לנצל תרדמת מסוימת של הצהובים כדי להוריד את המינוס ושלשה של יחזקאל סקוורר קבעה 56:51. אייק אופייבו קלע ארבע נקודות כדי להשאיר את מכבי בטווח ביטחון, אבל איבן אסקה ופקוואן אדווין לא נתנו לה לברוח יותר מדי והורידו ל-63:59. בדקה האחרונה שחקני נס ציונה קיבלו החלטות לא טובות, דווין סמית' קלע שלשה, יוגב אוחיון הוסיף שתיים מהקו והצהובים טיפסו ל-61:71.

רבע 4

החזרה של נס ציונה למשחק ברבע השלישי, התבררה להיות שירת הברבור שלה. מכבי פתחה את הרבע האחרון עם רצף של סלים קלים, קלעה ללא הפרעה וטיפסה ל-63:81. ההמשך היה גארבג' טיים במיטבו. דראגן בנדר סיפק כמה הטבעות יפות בצד אחד, טל קרפלס קבע שיא קריירה בצד השני ובסיום 74:89 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully