וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו עבר את הניתוח. ברקת: "מקווה לראותו במהרה במגרשים"

13.11.2015 / 11:43

קשר הפצוע של הפועל באר שבע נותח בבית החולים "העמק" שבעפולה והוא צפוי לשוב למגרשים בעוד כחודשיים. בשלב זה, במוליכת הטבלה לא מתכוונים להחתים לו מחליף

one

בווידיאו: הניצחון של באר שבע על הפועל חיפה

קשר הפועל באר שבע, מאור בוזגלו, עבר הבוקר (שישי) את ניתוח הבקע בבית החולים העמק בעפולה. הניתוח בוצע על ידי ד"ר דורון קופלמן, רופא מכבי חיפה. במועדון דיווחו הבוקר כי מהלך הניתוח היה תקין ובוזגלו יחל בתהליך ההחלמה וההתאוששות.

"בוזגלו שחקן מרכזי וחשוב שיחזור כמה שיותר מהר", אמרו השבוע במועדון על הקשר. בשלב זה, כך הדגישו במועדון, אין כוונה לצרף במהלך חלון ההעברות שחקן נוסף בעמדה של בוזגלו, זאת בעקבות ההערכה שבאותו שלב בדיוק הוא יחזור למגרשים, שכן הוא אמור להיעדר כחודשיים. אלונה ברקת צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "מאור עבר הבוקר את הניתוח בהצלחה. מאחלת לו החלמה מהירה ומקווה לראותו במהרה במגרשים".

שחקני הקבוצה זכו לחופש ארוך יחסית השבוע. בן שהר אמור לחזור לאחר הפגרה ויחד עם שלומי ארבייטמן, שכבש במשחק האחרון במספרת נהדרת את שער הניצחון על הפועל חיפה, נראה כי התחרות על חולצת ההרכב רק מתחזקת. בשלב זה, לבכר אין כוונה לצרף חלוץ נוסף. "הכל תלוי במצב הפצועים. אם לקראת ינואר נגלה שיש לנו שחקן פצוע בעמדה מסוימת נצרף שחקן במקומו. יכול להיות מצב שאף שחקן בכיר לא יצטרף, ויכול להיות שלו", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully