וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "זו הייתה העונה הטובה בקריירה שלי, אך מסי יזכה בכדור הזהב"

הפורטוגלי דיבר על הכל: "מה שמכריע זה הצבעות, אני לא מוטרד מכך. יש ביני ובין מסי כבוד, אך אנחנו לא חברים קרובים. רוצה לשחק עוד 7 שנים ולסיים כטוב בהיסטוריה. לא יודע אם אחזור ליונייטד"

AP

בווידאו: השקת הסרט של כריסטיאנו רונאלדו

טקס כדור הזהב ייערך ב-11 בינואר בשווייץ, אך ההתעסקות בזוכה מתחילה כבר מעכשיו. כריסטיאנו רונאלדו, שנחשב כמובן לאחד הפייבוריטים, דיבר על הטקס וסיפק כמה ציטוטים מעניינים מאוד על מסי, פרגוסון ועתיד הקריירה שלו.

רונאלדו אמר: "אני חושב שמסי יזכה השנה בכדור הזה, בגלל שהזוכה מוחלט בהצבעות. מסי זכה באליפות ובליגת האלופות ולמרות העובדה שמבחינה אישית עברתי את העונה הכי טובה בקריירה שלי, אני חושב שהוא יזכה. הייתי הכובש המצטיין באירופה ונתתי עונה טובה מאוד מבחינה אישית. יהיה לי קשה לזכות כי מדובר בקולות של אנשים. אני לא מוטרד מכך, מעולם לא ציפיתי לזכות בתואר שלוש פעמים".

על העתיד אמר: "אני חושב שאני עדיין צעיר ויכול לזכות שוב. אני רואה את עצמי משחק עוד 6 או 7 שנים ואני רוצה להמשיך לזכות בתארים קבוצתיים, שמאפשרים לך לזכות בתארים האישיים".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
"רוכש כבוד למסי". רונאלדו/רויטרס

על מסי אמר: "אין לי יריבים באופן אישי, יש לנו מערכת יחסים נורמלית. חלקנו את שבעת התארים האחרונים ואף אחד מלבדנו עשה זאת בעבר. אנחנו מכבדים אחד את השני, אבל אנחנו לא חברים קרובים".

"לקחתי אליפויות וזכיתי בכל מה שאפשר בכדורגל. אני מאושר ואסיר תודה לריאל מדריד כי היא מביאה שחקנים טובים ומאפשרת לי לעשות זאת. גארת' בייל למשל, הוא שחקן נהדר".

על מנצ'סטר יונייטד אמר: "אני אוהד גדול של מנצ'סטר יונייטד, אמרתי זאת הרבה פעמים בעבר. נוח לי מאוד במדריד היום, אני מאושר, אבל כולם יודעים שאני אוהב את יונייטד, אבל אין לדעת אם אחזור לשם בעתיד".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
כדור הזהב בדרך? מסי/רויטרס

על הסיכוי שישחק בליגה מחוץ לאירופה, כמו ארה"ב, קטאר או דובאי אמר: "אני רוצה לסיים את הקריירה כשחקן הכי טוב בכל הזמנים ואסיים אותה במועדון גדול ועם כבוד. לא שלשחק בארה"ב או קטאר זה לא טוב, אני פשוט לא רואה את זה קורה".

על אלכס פרגוסון אמר: "כולם יודעים שהוא האב הספורטיבי שלי, הוא הגיע לפורטוגל להחתים אותי כשהייתי בן 18. הוא אמר לי שהוא רוצה אותי בקבוצה שלו. אנשים לא באמת מכירים אותו, אבל אני כן".

"להיות מאמן? אני לא חושב שיש לי את התשוקה לכך. אני רוצה להיכנס לעסקים ולהמשיך לצמוח".

כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון. AP
"האב הספורטיבי. פרגוסון ורונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully