וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף העלייה ליורו: 1:2 לשבדיה על דנמרק, ניצחון גם לאוקראינה

פורסברג (45) וזלאטן (50 בפנדל) כבשו לשבדים ששלטו בדרבי הסקנדינבי, אבל יורגנסן (80) השאיר תקווה לדנים לקראת הגומלין. האוקראינים גברו 0:2 על סלובניה, ירמולנקו וסלזניוב כבשו

הסבב הראשון של משחקי פלייאוף העלייה ליורו 2016 בצרפת ננעל הערב עם שני משחקים שעמדו בסימן הנבחרות הביתיות, כאשר שבדיה גברה 1:2 על דנמרק בדרבי הסקנדינבי, בעוד שאוקראינה עשתה צעד משמעותי לקראת העפלה ליורו אחרי ניצחון 0:2 על סלובניה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה. GettyImages
מתקרב ליורו, זלאטן חוגג אחרי הפנדל/GettyImages

שבדיה - דנמרק 1:2

הדרבי הסקנדיבי החם, שנערך בפעם ה-105, הסתיים עם ניצחון שבדי דחוק, אבל עדיין לא סגר את ההתמודדות בין השתיים שחולמות על העפלה ליורו. השבדים, שחטפו בראש מרונאלדו ופורטוגל בפלייאוף ההעפלה למונדיאל האחרון, שלטו במשחק הזה והובילו 0:2 משערים של פורסברג וזלאטן בפנדל, אבל ההחמצות של ברג בתחילת המשחק עלו להם ביוקר עם שער מצמק של יורגנסון (80) שהשאיר תקוות לדנים לקראן הגומלין שייערך ביום שלישי הקרוב בקופנהגן.

דקה 5: מרטין ברייתווייט קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק, אבל לוסטיג בלם אותו ברגע האחרון.

דקה 18: כמעט הראשון של שבדיה! מרכוס ברג הגיע לכדור רוחב מצד ימין ובעט חזק ממטר, אבל שמייכל הדף מצוין לקרן.

דקה 29: חילוף כפוי לשבדיה. אנטונסון נפצע והוחלף על ידי יוהנסון.

דקה 31: וואו, איזה מצב לשבדיה. זלאטן הכניס כדור מושלם למרכוס ברג שהיה צריך להחזיר לו אבל במקום זה בעט ברשלנות החוצה וספג נזיפה מכוכב פריס סן ז'רמן.

דקה 40: לוסטיג פרץ מצד ימין בצורה נהדרת והשאיר ללויצקי שמצא את זלאטן שמחוץ לרחבה תוך כדי סיבוב בעט כדור חזק בשמאל שפספס רק במעט את הקורה של שמייכל.

דקה 45: גול! שבדיה עולה ל-0:1 בתזמון מושלם מבחינתה. לוסטיג הנהדר שלח כדור מדויק מצד ימין לאמיל פורסברג שבנגיעה המשיך לפינה הרחוקה.

שחקני נבחרת שבדיה ודנמרק עומדים דקת דומייה לזכר ההרוגים בפריז. רויטרס
שחקני הנבחרות בדקת דומייה לזכר ההרוגים בפיגועים בפריז/רויטרס

דקה 45+2: זלאטן איברהימוביץ' בעט כדור חופשי אדיר מ-17 מטר אלכסונית מצד שמאל, אבל קספר שמייכל התעופף והציל לקרן. הצלה מדהימה לשוער הדני.

דקה 50: גול! זלאטן איברהימוביץ' העלה את שבדיה ל-0:2 בפנדל, אחרי הכשלה של קאלנברג על פורסברג ברחבה. השבדים על הגל.

דקה 80: גול! דנמרק חוזרת לחיים ומצמקת ל-2:1 אחרי שיתוף פעולה של שני המחליפים. פולסן נגח כדור שטייל לאורך הקו ויורגנסן המחליף השני דחק מקרוב פנימה.

שבדיה: אנדראס איזקסון, מיקאל לוסטיג, מיקאל אנטונסון (אריק יוהנסון, 29), אנדראס גרנקוויסט, מרטין אולסון, אוסקר לויצקי, קים קלסטרום, ג'ימי דורמאז (סבסטיאן לארסון, 68), אמיל פורסברג, מרכוס ברג, זלאטן איברהימוביץ' (ג'ון גידטי, 82).

דנמרק: קספר שמייכל, לארס יאקובסן, דניאל אגר, סימון קיאר, ריזה דורמיסי, וויליאם קביסט, תומאס קאלנברג (ניקולאי יורגנסן, 54), כריסטאן אריקסן, מרטין ברייתווייט (יוסוף פאולסן, 71), ויקטור פישר (פייר אמיל הוייברג, 54), ניקלאס בנדטנר.

אנדריי ירמולנקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
שער יפהפה. ירמולנקו חוגג/רויטרס

אוקראינה - סלובניה 0:2

חמש פעמים הגיעה אוקראינה עד כה לפלייאוף העלייה ליורו, חמש פעמים היא הודחה, פעם אחת גם על ידי סלובניה לפני 15 שנה. אולם, הערב שחקנים של מיכאיל פומנקו השיגו לעצמם מקדמה משמעותית מאוד שאמורה להספיק להם כדי להעפיל לטורניר בצרפת בקיץ הקרוב. אנדריי ירמולנקו, הכוכב הגדול של האוקראינים, שבר את הקרח במבצע אישי יפה בדקה ה-22, סלזניוב הכפיל מקרוב בדקה ה-54 ואוקראינה הפכה לנבחרת הביתית הראשונה שמשיגה ניצחון עד כה בפלייאוף אחרי שנורבגיה ובוסניה נכשלו לעשות זאת.

אנדריי ירמולנקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
חגיגה מקורית. ירמולנקו במבט קרוב מול המצלמה/רויטרס

המשחק נפתח עם דקת דומייה לזכר הרוגי הפיגוע הרצחני בצרפת.

דקה 23: גול! אחרי פתיחת עונה רדומה וללא מצבים, אנדריי ירמולנקו כוכב האוקראינים שבר את הקרח אחרי שהשתלט על כדור בתוך הרחבה, זרק את קורטיץ' וברגל ימין בעט לפינה הרחוקה. 0:1 לאוקראינה.

דקה 26: התקפה מצוינת של סלובניה כמעט הסתיימה בשער אחרי שנובאקוביץ' השתלט על כדור בראש והוריד ברחבה לאיליצ'יץ' שמהאוור בעט מעט מעל השער.

דקה 36: סרגיי ריבלקה בעט כדור מסוכן מחוץ לרחבה אבל אנדנוביץ' המנוסה היה מוכן והדף.

דקה 40: דניס גרמאש הגיע בתזמון מצוין לכדור קרן של קונופליאנקה ונגח חזק ממטר, אבל אנדנוביץ' הדף ברגע האחרון לקרן נוספת.

דקה 54: גול! אוקראינה מכפילה את היתרון שלה בלבוב. פדצקיב שנשלח בצד ימין יישר כדור רוחב חזק, סלזניוב נותר חופשי ומאושר וממטה דחק פנימה. 0:2 לאוקראינה.

דקה 58: כמעט ה-0:3 לאוקראינה. גרמאש קיבל כדור מצד ימין ומשני מטרים נגח חזק לפינה, אבל אנדנוביץ' המצוין התעופף והדף.

דקה 69: וואו, כמעט השלישי. סלזניוב כובש השער השני ניצל טעות בהגנה וחדר לרחבה, אבל הכדור שלו נעצר בקורה. מזל גדול לסלובנים.

דקה 90: ייבגני קונופליאנקה המצוין היה קרוב לכבוש את השלישי, אבל בעט מתוך הרחבה כדור גבוה מדי.

אוקראינה: אנדריי פיאטוב, ייבגני חצ'רידי, ויצ'סלאב שבצ'וק, ארטם פדצקיב, ירוסלאב ראקיטסקי, ייבגני קונופליאנקה, סרגיי סיגורדצ'וק, סרגיי ריבלקה, דניס גרמאש (רוסלאן מאלינובסקי, 80), אנדריי ירמולנקו (אלכסנדר קראסב, 90), ייבגני סלזניוב (ארטם קראבץ, 84).

סלובניה: סמיר אנדנוביץ', מישו ברצ'קו, בוסטיאן סזאר, ברנקו איליץ', בוז'אן יוקיץ', יסמין קורטיץ', וולטר בירסה (נייצ' פצ'ניק, 72), קווין קמפל, רנה קרהין, יוסיפ איליצ'יץ' (רומן בז'דצ'אק, 68), מיליבויה נובקאוביץ' (זלאטן ליוביג'אניק, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully