וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער עלתה לשלב העילית. אוחנה: "הישג מצוין, שטפנו את המגרש"

12.11.2015 / 14:57

אנס מחמיד חלוצה של הפועל תל אביב כיכב עם שלושער והוליך את שחקניו של אלי אוחנה ל-1:4 מרשים על איסלנד ומאזן מושלם בבית 6. אילון ירושלמי הוסיף בפנדל. המאמן: "נקווה להגרלה טובה"

שחקן הפועל תל אביב, אנס מחאמיד. יוסי ציפקיס
מפציץ בנבחרת. אנס מחמיד/יוסי ציפקיס

הישג מצוין לנבחרת הנוער: שחקניו של אלי אוחנה הביסו היום (חמישי) 1:4 את הנבחרת המקבילה של איסלנד והבטיחו את מקומם בשלב העילית עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורים. על ההישג הזה חתום מעל כולם אנס מחמיד. חלוצה של הפועל תל אביב, שכבש צמד במשחק הקודם בו ניצחה הנבחרת 1:3 את מלטה, כיכב שוב עם שלושער וחגג על ההגנה האיסלנדית. מחמיד כבש צמד בזק בדקות 14 ו-16 והוסיף את השלישי בדקה ה-51, כשאילון ירושלמי הוסיף את הרביעי כעבור חמש דקות בפנדל.

ביום ראשון תסיים הנבחרת את שלב המוקדמות עם מפגש מול דנמרק, משחק שיהיה לפרוטוקול מבחינת הנבחרת שהבטיחה את אחד משני המקומות הראשונים בבית שמבטיחים העפלה לשלב העילית, כאשר המדורגת שלישית הכי טובה תהיה הנבחרת ה-27 שמעפילה לשלב הבא.

הרכב הנבחרת: חביב אוחיון, שי בן דוד, איציק שולמייסטר, עידן נחמיאס, נועם גמון, רוי דיין, אנס מחמיד, אילון ירושלמי, עדן הרשקוביץ', דור גלילי, אופק מרום.

כן שותפו: איתן ורבלום, ארז איסקוב, איברהים ספורי.

מאמן נבחרת הנוער של ישראל אלי אוחנה. קובי אליהו
איסלנד כמעט לא הגיעה למצבים. אלי אוחנה/קובי אליהו

אלי אוחנה אמר לאחר המשחק לוואלה! ספורט: "זה הישג מצוין מבחינתנו, הצבנו לעצמנו כמטרה את העלייה לשלב העילית ועשינו את זה. כולם יודעים על ההתפתחות של הכדורגל באיסלנד בשנים האחרונות - הנבחרת הבוגרת עלתה מהמקום הראשון, הנבחרת הצעירה במקום הראשון בבית שלה וגם הנבחרת מולה שיחקנו היום עשתה חיים קשים לדנמרק במשחק הראשון וסיימה ב-1:1. היה לנו משחק מצוין, השחקנים שטפו את המגרש ואיסלנד כמעט ולא הגיעו למצבים וזה לא פחות חשוב מהניצחון עבורי. בשלב העילית עולות 7 מתוך 28 והסיכויים לא גבוהים אך לא נוותר, נקווה להגרלה טובה ונעשה את המקסימום מבחינתנו".

על אנס מחמיד אמר אוחנה: "הוא חלוץ טוב מאוד. יש לו עדיין הרבה מה ללמוד, מה לשפר ולהתפתח, אלה דברים שיצטרכו לקרות בעיקר במועדון שלו. יחד עם זאת הוא כבש חמישה שערים בשני משחקים וגם סחט את הפנדל לשער הנוסף היום, מה אפשר לבקש יותר מחלוץ? הוא צריך לשמור על צניעות ולהתרכז בעבודה קשה ואם יעשה זאת יוכל להגיע רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully