וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של אברמוביץ': "מוכן להציע 100 מיליון יורו עבור רונאלדו"

בדרך לאיחוד בין רונאלדו למוריניו? על פי דיווח בספרד, הבעלים של צ'לסי בונה על הקשר הטוב שלו עם סוכנו של כוכב ריאל חורחה מנדס ומוכן למכור את הזאר, אוסקר ומאטיץ' כדי לממן את העסקה

הספקולציות על חזרה אפשרית של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד עולות וחוזרות שוב ושוב, אולם לפחות על פי הדיווחים האחרונים בספרד הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד עשוי לשוב לאנגליה, אבל לא ליונייטד אלא דווקא לצ'לסי.

על פי דיווח שמתפרסם ב"אס" המדרידאי, רומן אברמוביץ' הבעלים המיליארדר של צ'לסי חושק ברונאלדו וכבר מתכנן את המהפכה שתשכנע את הפורטוגלי לחבור שוב למוריניו. כדי לפתות את רונאלדו להגיע לסטמפורד ברידג' אברמוביץ' מתכנן להציע לא פחות מ-100 מיליון יורו עבור CR7 וכדי לממן את העסקה הזו הוא מוכן למכור את אדן הזאר, אוסקר ונמניה מאטיץ'.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו. Angel Martinez, GettyImages
יתאחדו בצ'לסי? מוריניו ורונאלדו בריאל מדריד/GettyImages, Angel Martinez

אברמוביץ' בונה על הקשר ההדוק של המועדון עם חורחה מנדס, סוכנו של רונאלדו שמייצג בצ'לסי גם את דייגו קוסטה, רדאמל פלקאו וכן את מוריניו עצמו. רק השבוע התייחס רונאלדו לאפשרות שיחזור לשתף פעולה עם מוריניו בצ'לסי ואמר: "לחזור לשחק אצל מוריניו? למה לא? אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד".

לרונאלדו יש חוזה בריאל עד 2018 והבלאנקוס כמובן שלא ימהרו למכור את הכוכב שלהם, אך תמורת הסכום הנכון בצ'לסי מקווים שיצליחו לבצע את החתמת הענק הזו כבר בקיץ הבא. רונאלדו שיתף פעולה עם מוריניו שאימן אותו שלוש עונות בריאל מדריד (2010 - 2013) במהלכן השניים זכו באליפות אחת בעונה השנייה שלהם ביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully