וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטאא ג'אבר: "הלוואי שהחברה הישראלית תלמד מהנבחרת הצעירה"

11.11.2015 / 17:25

הקפטן דיבר על הלכידות בנבחרת הצעירה, רגע לפני המשחק מול הונגריה במוק' אליפות אירופה (ה', 19:45, ער' 5). בנאדו: "יש לנו סגל טוב ומוכשר". יונתן כהן וגוזלן יפתחו, גלזר נפצע

מאמן נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל אריק בנאדו. קובי אליהו
דרך ומוכן. בנאדו/קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב מול הונגריה מחר (19:45, ערוץ 5) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת פתחה את הקמפיין הנוכחי בחודש יוני, כשהביסה את ליכטנשטיין 0:4, ולפני כחודשיים סיימה ב-1:1 באלבניה. ביום שלישי הבא תארח את נבחרת פורטוגל החזקה. כרטיס למשחק מחר יעמוד על 20 שקל, וכרטיס לצמד המשחקים יעלה 30 שקל.

"אנחנו רוצים לעשות את זה, עברנו רק שני משחקים עד עכשיו ואנחנו בתחילת הדרך", אמר המאמן אריק בנאדו. "אני מקווה שננצח, עשינו הכנה טובה וממוקדת והמשחק מחר יהיה מאוד משמעותי להמשך הקמפיין. אני מקבל בכל פעם אני השחקנים באופן שונה, לפעמים הם משחקים ולפעמים לא, אבל צריך להתמודד עם מה שיש כרגע. אנחנו מנסים למצוא את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב ולהביא אותם למצב המקסימלי ומוכנות מלאה למשחק. יש לנו סגל טוב ומוכשר שיודע את העבודה ומבין מה אני דורש מהם.

"אנחנו רוצים להיות דומיננטיים, לשחק התקפי וללחוץ את ההונגרים. יש ליריבה כלים התקפיים טובים, אבל זה משחק בית שלנו ואני מקווה שגם יהיה מספיק קהל שיתמוך בנו.

קפטן הנבחרת עטאא ג'אבר הוסיף: "ההרגשה מצוינת, אני שמח מאוד להיות קפטן. כל השחקנים מחכים למשחק מחר, ואנחנו מקווים להוציא תוצאה טובה. כמובן שאפשר לעשות את זה, אנחנו עובדים קשה, מתאמנים טוב, ואני לא חושב שיש בעיה של מנטליות, יש פה חבר'ה שבאים לעבוד קשה. מחר זה המאני טיים, צריך לתת את הלב על המגרש. כל החבר'ה פה התגבשו ומבינים אחד את השני, וזה רק הולך ונהיה יותר טוב. הלוואי שהחברה הישראלית תלמד מהנבחרת הצעירה, והלוואי שיתעסקו רק בשאלות על ספורט ולא על פוליטיקה".

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
גאה להיות קפטן. ג'אבר/יוסי ציפקיס

לאחר שבאימון הערב נפגע השוער עומרי גלזר (חבלה בראש) ולאחר שנבדק על ידי רופא הנבחרת ד"ר אלג'ם, הוחלט לצרף לסגל את השוער השלישי מהדי זועבי (עירוני קרית שמונה). גלזר לא שוחרר מהסגל ויישאר במעקב הצוות הרפואי של הנבחרת במהלך הלילה והחלטה לגביו תתקבל מחר.

גלזר בכל מקרה לא תוכנן לפתוח, שכן גולן אלקסלסי מרמת השרון הוא השוער הראשון של בנאדו. שמונה שחקנים מההרכב שסיים ב-1:1 באלבניה לפני כחודשיים ימשיכו בהרכב, כשהשינויים הצפויים הם בחלק הקדמי. יונתן כהן צפוי לערוך בכורה בהיעדרו של עומרי אלטמן, כשבהתקפה יקבל את הקרדיט שובל גוזלן ודור חוגי עשוי לחבור אליו. אפשרות אחרת היא שמיכאל אוחנה יפתח במקומו.

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, איאד אבו עביד, עומר דנינו, עאיד חבשי, דודי טויטו, דור פרץ, עטאא ג'אבר, גדי קינדה, יונתן כהן, דור חוגי (מיכאל אוחנה), שובל גוזלן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully