וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הבלם איציק כהן סיכם בקבוצה עד תום העונה

11.11.2015 / 14:32

הקבוצה של אלי כהן התחזקה בבלם, ששיחק בשורותיה בעונה שעברה. כהן שמר על כושר בעירוני נשר בחודשים האחרונים. פביאנו אלבס צפוי להתחיל להתאמן ביום חמישי, יובאנוביץ' עצבני

one

בווידאו: התיקו בין בני סכנין לבני יהודה

הבלם איציק כהן סיכם היום (רביעי) בבני סכנין עד לתום העונה ויצטרף לקבוצה במדיה שיחק בעונה שעברה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לאחר השיחה בין אלי כהן למוחמד אבו יונס הוחלט לחזור לאופציית כהן ולקדם זאת כדי לצרפו לקבוצה. בפגישה שנערכה עם השחקן, סגרו ראשי המועדון את התנאים וכהן סיכם בקבוצה עד לתום העונה.

כהן שיחק בעונה שעברה בסכנין ורשם עונה מוצלחת מאוד, אך בתום העונה לא הצליחו הצדדים להגיע להסכמות וכהן נותר בחודשים האחרונים ללא קבוצה כשהוא שומר על כושר עם עירוני נשר מליגה א'.

השחקן יצטרף לאימוני הקבוצה וינסה לחזור לכושר משחק בהדרגה כשהמטרה היא להחזיר את היציבות בהגנה שהייתה בעונה הקודמת והתערערה במחזורים האחרונים.

פביאנו אלבס צפוי לנחות היום בערב ולהצטרף מחר לאימוני הקבוצה ואם ירשים, יחתום לפחות עד סוף העונה.

במקביל, בקבוצה ינסו להגיע להסדר עם איגור יובאנוביץ' על שחרורו. השחקן זועם על ההתנהלות בעניינו וביקש מראשי המועדון לדבר מעתה רק עם עורך דינו ולא איתו. יובאנוביץ' הגיע אתמול לאימון, אך שוב לא הורשה להתאמן עם יתר השחקנים והוא אינו מתכוון בשלב זה להסיר את תביעת הבוררות נגד המועדון אלא אם הקבוצה תגיע להסדר על התרת חוזהו עם עורך דינו.

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
קיבל חיזוק. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully