וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: נבחרת הנוער ניצחה 1:3 את מלטה

שחקניו של אלי אוחנה נקלעו לפיגור מפתיע מול המארחת, אבל צמד של אנס מחמיד (37 ו-48) ועוד שער בתוספת הזמן של איברהים ספורי הובילו מהפך, הבלם אדהנני הורחק. בחמישי: מפגש מול איסלנד

נבחרת נוער א' של ישראל (עד גיל 19) פתחה הערב (שלישי) את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה עם ניצחון 1:3 על מלטה, הנבחרת המארחת של בית ו'. המשחק המקביל בין דנמרק לאיסלנד הסתיים ב-1:1, מה שמציב את ישראל כרגע בראש הבית.

מאמן נבחרת הנוער בכדורגל אלי אוחנה. קובי אליהו
פתח ברגל ימין. אלי אוחנה/קובי אליהו

הנבחרת נקלעה לפיגור בדקה ה-15, לאחר שרוי דיין ביצע עבירה ברחבה וג'ייק גרץ' הכניע את חביב אוחיון מהנקודה הלבנה והעניק למלטזים יתרון. אלא שבחלוף שתי דקות הורחק השוער המקומי, וישראל ניצלה את יתרונה המספרי. אנס מחמיד, שפתח בשבת בהרכב קבוצת הבוגרים של הפועל תל אביב מול הפועל רעננה, השווה בדקה ה-37 והשלים את המהפך עם השני שלו בדקה ה-48. הבלם עידן אדהנני הורחק בצהוב שני בדקה ה-51 והשאיר גם את ישראל ב-10 שחקנים, אבל איברהים ספורי, אחיו של רמזי ושחקן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב, נכנס כמחליף וחתם את תוצאת המשחק בדקה הרביעית של תוספת הזמן.

ביום חמישי תשחק הנבחרת של אלי אוחנה מול איסלנד וביום ראשון תסיים את השלב מול דנמרק. בשלב המוקדמות יש 13 בתים, כאשר מכל בית תעפלנה שתי הראשונות לשלב העילית. המדורגת שלישית הכי טובה תהיה הנבחרת ה-27 שמעפילה לשלב הבא.

הרכב הנבחרת: חביב אוחיון, נועם גמון, עידן אדהנני (הורחק, 51), ארז איסקוב (עידן נחמיאס, 46), שי בן דוד, עדן הרשקוביץ, אופק מרום, רוי דיין, דור גלילי, אילון ירושלמי (איציק שולמייסטר, 53), אנס מחמיד (איברהים ספורי, 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully