וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שיא סלפי לרונאלדו, במצרים מחקים את ארבייטמן

הפורטוגלי הצטלם עם כולם בהשקת הסרט שלו. סלאח אמין עם מספרת לפנתיאון, אתר PORNHUB פונה לשוק חדש ומעריצי זלאטן בקאמבק. וגם: הפנדל הגרוע בהיסטוריה, הצעת הנישואין של השחקן של בלאט ופליפה מאסה מציג: אלוף F1 עתידי

AP

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד

19:52: רובי ריבלין משחק כדורגל

נשיא המדינה השתתף באירוע מיוחד של הארגון החינוכי "שער שוויון", בשיתוף השגרירות הבריטית בישראל לציון פתיחת השנה השלישית לשיתוף הפעולה ביניהם. "הפרויקט מאפשר לילדים ללמוד לחיות יחד, ללמוד מהי משמעת וכיצד לעבוד יחד כקבוצה", אמר ריבלין. "אנו רואים ישראלים צעירים - ילדים יהודים ומוסלמים, כולם משחקים יחד - לא רק אחד נגד השני אלא גם אחד עם השני. זוהי רק דוגמא אחת לדו קיום בין היהודים והערבים בישראל, אשר לא קיים רק בספורט אלא בתחומים רבים נוספים".

נשיא המדינה רובי ריבלין משחק כדורגל. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה רובי ריבלין משחק כדורגל/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

18:25: תראו איך אוהדי בית"ר חגגו עם השחקנים בחיפה

13:05: מעריצי זלאטן עושים קאמבק

זוכרים את שני הילדים החמודים שנדהמו לאור העובדה שזלאטן איברהימוביץ' עמד לידם לפני משחק של נבחרת שבדיה. אז הם חזרו, והפעם העניקו לו את פרס כדורגלן השנה במדינה.

12:59: ארבייטמן המצרי

סלאח אמין, חלוץ סמוחה מהליגה המצרית, לקח פרק מספרו של שלומי ארבייטמן ושלח מספרת אדירה לחיבורים. שער דומה מאוד לזה של וויין רוני מול מנצ'סטר סיטי.

10:53: הפנדל הגרוע בהיסטוריה?

שחקן הקבוצה החובבנית הסקוטית ברורה ריינג'רס, סטיבן מקיי, ניגש לבעוט בעיטת 11 מטרים. החלקה קטנה הפכה את הפנדלים של ג'ון טרי, רוברטו באג'יו וסרגיי טרטיאק ליצירות אומנות באופן יחסי.

10:41: הצעה מגנה מאיטליה

אתר PORNHUB, אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם, החליט להרחיב את הפרסום ולפנות למספר קבוצות בליגה האיטלקית כדי לתת להן חסות מרכזית. האתר כבר נתן בעבר חסות לראת'רפורד ריידרס מאחת הליגות הנמוכות באנגליה, מה שגרם להרחקתה מהליגה. בדיווח לא פורסם אילו קבוצות קיבלו פניות, אך האם אנחנו בדרך לפורנהאב יובנטוס או מילאן פורנהאב?

10:16: כריסטיאנו רונאלדו מנסה לקבוע שיא סלפים

הכוכב הגדול של ריאל מדריד השיק סרט חדש וניסה להצטלם עם כל אוהד שביקש. הסיטואציה יצרה סצינה הזויה שתועדה על ידי, תאמינו או לא, דוויין "דה רוק" ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully