וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלול: "עצרנו את באר שבע והיינו בסדר, אבל בסדר זה לא מספיק"

10.11.2015 / 8:27

מגן הפועל חיפה קיבל שבחים אחרי ההפסד בבאר שבע: "אני חוזר לעצמי". למרות התוצאה, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת לקראת מכבי ת"א, רעננה והדרבי: "נוציא נקודות בסדרת המשחקים הזו"

one

בהפועל חיפה נרשמה אכזבה גדולה מההפסד אמש (שני) 1:0 להפועל באר שבע במשחק שחתם את המחזור ה-10 בליגת העל. האדומים מהכרמל החזיקו מעמד במשך 80 דקות, אך אז ספגו מרגלי שלומי ארבייטמן. חרף האכזבה, בקבוצה נרשמה אופטימיות לקראת סדרת המשחקים הקשה שתכלול את מכבי תל אביב, הפועל רעננה ומכבי חיפה. שחקן בקבוצה אמר: "כולם מהמרים שלא נוציא כמעט נקודות מסדרת המפגשים הזו, אבל המשחק נגד באר שבע נתן לנו אמונה שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר".

בקבוצה אהבו את העמידה והנחישות של השחקנים אבל רצו לראות את הקבוצה מניעה יותר כדור וגם המאמן טל בנין התייחס לכך בסיום. כמו כן, בחיפה זעמו על השופט אלי חכמון ששלף לתומר סוויסה צהוב שני בדקה ה-82 בגין התחזות. בקבוצה אמרו שחכמון לא היה קרוב לאירוע ומיהר מדי לשלוף צהוב שני. בקבוצה החמיאו ליוסי דורה אך את מירב השבחים סחט דור מלול, שהצטרף לאחרונה ונראה כמו החתמה מוצלחת.

מלול אמר אמש: "גם אני לא ידעתי ששלומי ארבייטמן יכול להבקיע שערים כאלה. התוכנית שלנו הייתה להקשות עליהם כמה שיותר. באר שבע היא קבוצה עם איכויות גבוהות בארץ הקטנה שלנו והצלחנו לעצור אותה. מלבד הזדמנויות טובות שלהם במצבים הנייחים, היינו בסדר, אבל בסדר זה לא מספיק".

המגן הימני הוסיף: "מבחינה אישית אני חוזר ליכולת הטובה שלי. אני צריך לחזור לעניינים כמה שיותר מהר כדי שנשיג נקודות ונוכל לבסס מעמד במרכז הטבלה, ואני מקווה שזה יקרה כבר מהמחזורים הבאים. מוקדם מדי לצאת בהצהרות לאן אנחנו הולכים - כרגע צריך לצבור כמה שיותר נקודות ולהתקרב באופן משמעותי למרכז הטבלה".

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון, מול דור מלול, הפועל חיפה. ברני ארדוב
"גם אני לא ידעתי ששלומי ארבייטמן יכול להבקיע שערים כאלה". מלול מימין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully