וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם החתימה של פרדראג ראיקוביץ' זויפה? הפרשה שמסעירה את סרביה

התקשורת הסרבית סערה בסוף השבוע. הכוכב האדום בלגרד שלחה לאופ"א מסמך לפיו היא הסדירה תשלום חוב שלה לשוער מכבי תל אביב. חתימתו הופיעה במסמך, אבל הוא טעו שמעולם לא חתם

one

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', עומד במרכזה של סערה במולדתו, סרביה. קבוצתו הקודמת של השוער הצעיר, הכוכב האדום בלגרד, נמצאת בסכנה של הדחה מהשתתפות במפעלים האירופים בגלל חובות עבר לשחקנים שלבשו את מדיה, ואחד מהם הוא ראיקוביץ', לו המועדון חייב קצת פחות מ-52 אלף יורו. לפני כמה ימים נשלח לאופ"א מסמך ובו מובהר שהחוב הוסדר. המסמך נושא את חתימתו כביכול של ראיקוביץ', אלא שהשוער - כך נטען - כלל לא חתם וקיים חשש כבד שהחתימה שלו זויפה.

בזמן שראיקוביץ' התכונן למשחק של מכבי תל אביב נגד מכבי נתניה ובהמשך גם עמד בשער בבלומפילד, התקשורת הסרבית עסקה בפרשה הזו בהרחבה והמילה "סקנדל" עלתה שם לא פעם ולא פעמיים. השוער הצעיר שהתבקש להגיב עוד לפני המשחק אתמול, אמר בסרביה: "לא חתמתי על שום מסמך. איך יכול להיות שחתמתי, אם אני נמצא עם מכבי תל אביב בישראל? היה הסכם שאני אקבל מחצית מהכסף שחייבים לי עד ה-15 בספטמבר או ה-15 באוקטובר - אני לא זוכר - אבל הם לא כיבדו אותו ולכן לא חתמתי".

על פי המסמך שפורסם בסרביה באתר ALO ושבו מתנוססת כביכול החתימה המזויפת, ראיקוביץ' אמור לקבל כמחצית מהסכום עד ה-16 בנובמבר ואת שרית החוב עד ה-15 בינואר 2016.

החשד הכבד נופל על חבר ההנהלה ושחקן העבר, זבזדן טרזיץ'. האחרון שימש בעבר כיו"ר ההתאחדות לכדורגל של סרביה ובעשור האחרון הסתבך בשורה של פרשיות. בין היתר הורחק לחצי שנה אחרי שתקף שופט באוקטובר 2014. ניולה מיאיילוביץ' ששיחק בכוכב האדום בלגרד בשנתיים האחרונות, התראיין לאחד מאתרי האינטרנט הבוקר וטען ש"כולם יודעים שטרזיץ' עומד מאחורי זיוף החתימה. ראיקוביץ' הוא לא הראשון ולא האחרון שמזייפים חתימה שלו".

מיאיילוביץ' אמר גם ש"אני בטוח שראיקוביץ' לא יעיד לעולם נגד הכוכב האדום" ונראה שהוא צודק. מאוחר יותר שוער מכבי תל אביב הודיע: "פורסמו כל מיני סיפורים על כך שיש בעיה ביני לבין הכוכב האדום. זה לא מדויק. מעולם לא אהווה מכשול בפני המועדון". בכוכב האדום בלגרד הוציאו הודעה רשמית בה האשימו את ALO שהוא בדה את הסיפור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסמך כפי שהופיע באתר הסרבי ALO/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully