וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"די מתאו, ברנדן רוג'רס והידינק המועמדים להחליף את מוריניו"

ב"סאנדיי אקספרס" טוענים שהשלושה, שכבר עבדו במועדון, נמצאים על הכוונת של אברמוביץ'. אסמיר בגוביץ': "אנחנו עומדים מאחורי ז'וזה מוריניו במאה אחוז, הוא האיש הנכון לתפקיד"

one

בווידאו: ההפסד של צ'לסי לסטוק סיטי

בכל שבוע עושה רושם שהמצב של צ'לסי רק הולך ומחמיר. אם באמצע השבוע שעבר נדמה היה שהניצחון על דינמו קייב בליגת האלופות הוא מה שהבלוז צריכים כדי לצאת לדרך חדשה, הגיע הפסד ליגה נוסף אמש (שבת) - הפעם 1:0 לסטוק סיטי, שהרעיד עוד יותר את כסאו של ז'וזה מוריניו.

על אף התוצאות האיומות והעובדה שמוריניו רשם את הפסדו השביעי העונה בפרמיירליג (דבר שלא קרה לו מעולם), עושה רושם שעדיין יש לו גב משחקני הקבוצה.

"אנחנו במאה אחוז מאחוריו", אמר השוער אסמיר בגוביץ'. "אנחנו חושבים שהוא האיש הנכון לתפקיד, ואנחנו עובדים קשה עבורו. הרוח והנוכחות שלו תמיד כאן, ואנחנו רוצים להשיג את התוצאות בשבילו".

שחקן הקבוצה לשעבר פרנק למפארד אמר על המשבר של הבלוז: "זה כבר לא צירוף מקרים, הם מפסידים משחקים על דרך קבע, וצריכים להפוך את המצב במהירות. יש מעט מאוד דברים שמוריניו יכול לעשות השבוע באימונים ומבחינה טקטית. הוא צריך להישאר חיובי, כי יש שחקנים שלא בכושר וסובלים מחוסר ביטחון. הם צריכים להיות חיוביים ולהסתכל קדימה".

על פי "סאנדיי אקספרס", צ'לסי כבר החלה בשיחות עם מספר מועמדים להחליף את מוריניו, אם וכשר יפוטר בזמן הקרוב. בצהובון הבריטי טוענים שכרגע, יש שלושה שמות על הפרק - כולם כבר עבדו במועדון: רוברטו די מתאו (עוזר מאמן ב-2011/12 ומאמן ראשי מיוני 2012 עד נובמבר 2012) וחוס הידינק (2009). קרלו אנצ'לוטי שלא מעוניין להגיע לזמן קצר ככל הנראה לא יהיה מוכן לקבל את התפקיד.

מאמן ליברפול המפוטר, ברנדן רוג'רס. רויטרס
עבד כמאמן במחלקת הנוער של צ'לסי ב-2004. רוג'רס/רויטרס

באינטרנט מסתלבטים על מוריניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully