וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל היינץ רומניגה: "נדון עם פפ גוואריודלה רק בפגרת החורף"

יו"ר באיירן מינכן התייחס לעתידו של מאמן הקבוצה אחרי ה-0:4 על שטוטגרט: "אנחנו רגועים, גם המאמן רגוע". הולגר באדשטובר חזר מפציעה אחרי 200 יום: "האוהדים קיבלו אותי יפה מאוד"

הולגר באדשטובר שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם תומאס מולר. GettyImages
חזר אחרי 200 יום. באדשטובר מחליף את מולר/GettyImages

באיירן מינכן רשמה הערב (שבת) את הניצחון ה-11 ב-12 משחקי ליגה עם 0:4 גדול מול שטוטגרט. הבווארים נהנו משערים של אריאן רובן, דוגלאס קוסטה, רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר כדי להמשיך במומנטום אחרי ה-1:5 מול ארסנל ברביעי האחרון. תומאס מולר, אגב, רשם את הניצחון ה-150 שלו בבונדסליגה במה שהיה המשחק ה-209 שלו. ראפיניה רשם את ההופעה ה-100 שלו בבונדסליגה והפך לברזילאי הרביעי שרושם את ציון הדרך הזה אחרי זה רוברטו, ג'ובאני אלבר ולוסיו. הבשורות הטובות שקיבלה באיירן, בנוסף לניצחון, היו עם חזרתו של הולגר באדשטובר שהתאושש מעוד פציעה וחזר למגרשים אחרי 200 יום.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
מרוצה. גווארדיולה/GettyImages, Lennart Preiss

יו"ר באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה התייחס לדיבורים סביב עתידו של פפ גווארדיולה ואמר שהצדדים לא מתכוונים להודיע שום דבר עד נעילת הסיבוב הראשון בליגה. "אני רגוע, גם המאמן רגוע", אמר רומניגה, "נקבל את ההחלטה אחרי שייגמר הסיבוב הראשון". הולגר באדשטובר התייחס לקאמבק שלו ואמר: "זו הייתה קבלת פנים מדהימה". פפ גווארדיולה גם התייחס לקאמבק של באדשטובר: "קבלת הפנים לבאדשטובר הייתה מרגשת מאוד". פיליפ לאהם אמר שקיבל צמרמורת מקבלת הפנים הזו ואריאן רובן הוסיף: "הייתה לו תקופה קשה מאוד והוא סבל מפציעות. היום הוא קיבל תגמול על העבודה הקשה שהשקיע".

על המשחק עצמו אמר פפ גווארדיולה: "שטוטגרט הגיעה לארבעה או חמישה מצבים מסוכנים ואני אוהב קבוצות שמשחקות עם המנטאליות הזו. אני רוצה להודות לשחקנים שלי. קשה מאוד לשחק עם המנטאליות הזו כל שלושה ימים. אני מקווה שכל השחקנים יחזרו בריאים מפגרת הנבחרות כדי שיוכלו להמשיך לשחק עד פגרת החורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully