וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס פריס: דג'וקוביץ' ניצח את ואוורינקה, ישחק מול מארי בגמר

הסרבי שמט מערכה, אבל ניצח 3:6, 6:3, 0:6 את השוויצרי, שהגיע מותש לאחר המשחק מול רפאל נדאל ברבע הגמר. הבריטי, שנראה בכושר מצוין, ניצח 3:6, 4:6 את דויד פרר וישחק מול המדורג מספר 1

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
רחוק ניצחון אחד מהבטחת המקום השני בתום השנה. מארי/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' עלה הערב (שבת) לגמר טורניר המאסטרס 1,000 בפריס. המדורג ראשון בעולם עשה את זה עם 3:6, 6:3, 0:6 מול סטן ואוורינקה, המדורג רביעי. הסרבי שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול ואוורינקה ל-4:19 וניצל את העייפות של השוויצרי, שנאלץ לשחק עד שעה מאוחרת מאוד אתמול מול רפאל נדאל.

דג'וקוביץ', אגב, איבד מערכה ראשונה אחרי שזכה ב-29 ברציפות, אבל גם זה לא מנע ממנו לנצח בסופו של דבר. בנוסף, זה היה הניצחון ה-21 שלו ברציפות, רצף שהחל לאחר 23 באוגוסט בסינסינטי, אז הוא הפסיד לרוג'ר פדרר בגמר.

במשחק המוקדם אנדי מארי עלה לגמר. הבריטי, המדורג במקום השלישי בעולם, ניצח 4:6, 3:6 את דויד פרר בדרך לגמר. מארי הפסיד רק מערכה אחת לאורך כל המאסטרס התשיעי והאחרון של השנה ועבר בדרך את בורנה צ'וריץ', דויד גופן, רישאר גאסקה ועכשיו גם מול פרר.

אם יזכה בטורניר ברסי השבוע, יבטיח לעצמו אנדי מארי את המקום השני בעולם בסיום שנת 2015 ובלי קשר לתוצאות בטורניר גמר הסבב שייערך בלונדון בעוד שבוע. מארי רשם את הניצחון ה-68 שלו השנה, שזה השיא שלו בקריירה ושמונה ניצחונות בלבד פחות מנובאק דג'וקוביץ'.

מארי הצליח להשיג שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל נשבר במשחקון השישי בדרך ל-3:3. למרות זאת, הוא שמר על קור רוח והשיג שבירה כדי לעלות ל-4:5 ולסגור את המערכה ב-4:6. דויד פרר פתח מצוין את המערכה השנייה ושבר כדי לעלות ל-1:3, אבל מארי שבר מיד לאחר מכן ואיזן ל-3:3, כשהוא שובר שוב כדי לעלות ל-3:4 ומיד ל-3:5. בשלב הזה נשבר פרר שוב וזה 4:6, 3:6 למארי.

עדכון ראשון: 17:24

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
שמט מערכה, אבל גם כך הוא ניצח. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully