וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: ואוורינקה הדיח את נדאל ויפגוש את דג'וקוביץ' בחצי הגמר

השוויצרי (4) רשם 6:7, 6:7 מרתק מול הספרדי (7) אחרי שעתיים ו-20 דקות וישחק נגד המדורג 1, שבעצמו נזקק לשני שוברי שוויון בדרך ל-6:7, 6:7 מול ברדיך. בחצי השני: מארי נגד דויד פרר

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
אל דאגה. מארי/AP

אנדי מארי הפך הערב (שישי) לטניסאי הראשון שמבטיח את מקומו בחצי גמר טורניר המאסטרס בפריס (סך פרסים: 3.288 מיליון יורו), לאחר שניצח את רישאר גאסקה 6:7 (7), 6:3, 3:6. הבריטי נזקק לשעתיים ו-38 דקות, אך בסיום המשחק סיפר שהוא סובל מכאבי גב.

כשמארי, שעבר ניתוח בגבו בספטמבר 2013, נשאל האם הכאבים ישפיעו על השתתפותו בטורניר גמר הסבב או בגמר גביע דייויס שיערך בהמשך החודש, השיב: "אני לא חושב, לא. זזתי היום די טוב עד סיום המשחק. זה קצת השפיע על ההגשות שלי, אבל זה קורה. שני המשחקים הראשונים שלי בפריס היום די מהירים וקלים, וכנראה שלא שמתי על הגב הרבה לחץ. בהמשך השנה זו לא תהיה בעיה". אגב, היה זה ניצחונו ה-67 של מארי השנה - יותר מבכל שנה אחרת עבורו.

בחצי הגמר יפגוש הבריטי את דויד פרר, שניצח את ג'ון איזנר 3:6, 7:6, 2:6 בחלוף שעתיים ו-26 דקות.

בחצי הגמר השני נקבל משחק נהדר. המדורג 1 בעולם, נובאק דג'וקוביץ', גברה 6:7 (3), 6:7 (8) מרתק על תומאס ברדיך הצ'כי, שדורג חמישי בטורניר ונכנע רק כעבור 2:07 של טניס. נולה יפגוש בקרב על הגמר את סטן ואוורינקה (4), שניצח את רפאל נדאל (7) בדיוק באותה דרך, עם שני שוברי שוויון, 6:7 (8), 6:7 (7) פנטסטי אחרי 2:20 של טניס.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully