וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: מוריניו יעביר לעוזריו הוראות דרך הטלפון הסלולרי

בממלכה טוענים שההרחקה לא תעצור את מנג'ר צ'לסי מלשלוט בעניינים מול סטוק (ש', 19:30, ספ'2). הפורטוגלי מתעקש: "לא יודע אם אראה את המשחק". וגם: מה צרח על השופטים שהביא להרחקתו?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מוריניו מבהיר שלא יערער על עונש ההרחקה

ז'וזה מוריניו יודע שכל הפסד נוסף עלול לעלות לו בתפקיד, אולם מחר (שבת, 19:30, ספורט2), גורלו לא ממש תלוי בו ישירות. צ'לסי תתארח אצל סטוק סיטי ותיאלץ לעשות זאת ללא המנג'ר שלה, שהשועה ממשחק אחד וספג קנס של 40 אלף ליש"ט לאחר שזעם על השופטים בהפסד 2:1 לווסטהאם.

הערב (שישי) נחשפו בממלכה הדברים שהשמיע מוריניו בפני שופט המשחק ההוא ג'ון מוס, ושהביאו להרחקתו. בין היתר, כתב מוס: "כשאני והעוזרים שלי ירדנו לחדרי ההלבשה במחצית, מוריניו חיכה לנו והיה עצבני. הוא שאל אותי על טאקל, נבדל וחילוץ מקו השער. נתתי לו תשובות קצרות. לאחר מכן ביקשתי ממנו לעזוב את חדר השופטים. הוא סירב. ביקשתי ממנו שוב. לאחר שסירב שוב, ביקשתי שיפנו אותו משם. בשלב הזה מוריניו היה מאוד עצבני ואגרסיבי. הוא צרח: "אתם השופטים פאקינג חלשים. ונגר צדק לגביכם. אתם פאקינג חלשים".

אגב, באנגליה טוענים שמוריניו צפוי לצפות במשחק מחדר המלון שלו, ולהעביר לעוזריו הוראות דרך הטלפון הסלולרי. העונש שספג לא מאפשר לו לתקשר עם עוזריו, אולם לא ברור האם ההתאחדות האנגלית תוכל לאכוף מצב בו יעביר לצוות המקצועי שלו מסרים דרך הטלפון. המיוחד עצמו התייחס לכך במסיבת העיתונאים והתעקש: "אין לי תכניות לצפות במשחק. אולי אשב בפינת רחוב עם האייפד שלי, ואולי כלל לא אראה אותו".

ז'וז'ה מוריניו מאמן צ'לסי. AP
איכשהו, אנחנו לא מאמינים שהוא לא יראה את המשחק. מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully