וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הפסד ליגה שלישי רצוף לצ'לסי, 1:0 מול סטוק

ללא מוריניו המושעה, צ'לסי נכנעה לשער של ארנאוטוביץ' והפכה לאלופה הראשונה בפרמיירליג שנוחלת שבעה הפסדים ב-12 מחזורים. מנ' יונייטד גברה 0:2 על ברומיץ', שער תשיעי רצוף לורדי בלסטר

one

המחזור ה-11 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם עלייתה של ניוקאסל מעל הקו האדום בזכות 0:1 בבורנמות' ויימשך עם עוד שישה משחקים, השדים האדומים גברו 0:2 בקרב מסקרן על ווסט ברומיץ', לסטר ניצחה 1:2 את ווטפורד כשג'יימי ורדי שוב כבש. ווסטהאם ואברטון נפרדו ב-1:1, סאות'המפטון ניצחה 0:1 בחוץ את סנדרלנד ונוריץ' גברה 0:1 על סוונסי. צ'לסי שמסובכת בתחתית, ייצאו למשחק חוץ אצל סטוק סיטי.

וויליאן עם דייגו קוסטה שחקני צ'לסי. GettyImages
מה יהיה? קוסטה מתוסכל אחרי עוד הפסד/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:2

השדים האדומים שכחו את התקופה הרעה ורשמו 0:2 על ווסט ברומיץ', שהיה הניצחון השני שלהם ברציפות בכל המסגרות. ההגנה הכי טובה בליגה שמרה על עוד שער נקי ולא ספגה שער כבר 555 דקות בכל המסגרות ולהוציא את הפנדלים בגביע מול מידלסבורו. אחרי שני ניצחונות באולד טראפורד, ווסט ברומיץ' נכנעה לשער של ג'סי לינגארד בדקה ה-52 ולפנדל של חואן מאטה בדקה ה-90. גארת' מקאולי הורחק כשהכשיל את מרסיאל בדרך לפנדל של מאטה. הקשר הצעיר השתלט על כדור מחוץ לרחבה ובעט בחצי גובה לפינה של גלן מייהיל, שזינק מאוחר ואשם חלקית בשער. יונייטד שמרה על המקום הרביעי ותקווה להפסדים של מנצ'סטר סיטי וארסנל כדי להידבק לפסגה. המגן קמרון בורת'יוויק ג'קסון בן ה-18 ערך בכורה כשהחליף את מרקוס רוחו בדקה ה-76.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנתוני מרסיאל חלוץ מנצ'סטר יונייטד מול ג'וני אוונס בלם ווסט ברומיץ'. GettyImages
עוד משחק נהדר. מרסיאל/GettyImages

לסטר - ווטפורד 1:2

לסטר שמרה על המקום השלישי עם 1:2 על ווטפורד, אך הסיפור של המשחק הוא ג'יימי ורדי, שכבש זה המשחק התשיעי ברציפות והתקרב לשיא של רוד ואן ניסטלרוי, שכבש בעשרה משחקים ברציפות. ורדי כבש בפנדל (52) את השער השני של לסטר, אחר נג'ולו קאנטה העלה את הקבוצה ליתרון בדקה ה-52. טרוי דיני רק צימק עם פנדל משלו בדקה ה-75. ורדי ינסה להשוות את השיא בשבוע הבא בסט. ג'יימס פארק מול ניוקאסל.

חלוץ לסטר ג'יימי ורדי מול שחקן ווטפורד בן ווטסון. GettyImages
הטירוף נמשך. ג'יימי ורדי מול ווטסון/GettyImages

סטוק - צ'לסי 0:1

במחזור הקודם אוהדי צ'לסי עודדו את ז'וזה מוריניו למרות הפסד 3:1 ביתי כואב מול ליברפול והמשך העונה הנוראית של האלופה. הערב, המיוחד שהרצה עונש הרחקה לא עמד על הקווים, אבל ראה מהיציע את קבוצתו נוחלת הפסד ליגה שלישי רצוף ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים (!). הבלוז הגיעו למשחק הזה אחרי הניצחון הדחוק על דינמו קייב בליגת האלופות אבל בדקה ה-53 ראו את המארחים כובשים את שער הניצחון. מרקו ארנאוטוביץ' קיבל כדור מצד ימין ובחצי מספרת הכניע את בגוביץ' המתוסכל וסגר חשבון עם מוריניו שבזמנו זרק אותו מאינטר. הבלוז רחוקים כעת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום עם פתיחת עונה נוראית שכולל שבעה הפסדים ב-12 מחזורים.

בפעם האחרונה שדבר כזה קרה אגב, צ'לסי ירדה ליגה והפעם האחרונה שצ'לסי נחלה שלושה הפסדי ליגה רצופים הייתה ב-1999. למוריניו, שישב בחדר בית המלון שלו בזמן המשחק הזה, יש המון עבודה. השאלה היא האם רומן אברמוביץ' הלחוץ לא יפטר אותו עד המשחק הבא מול נוריץ'.

משחקים נוספים

בורנמות' - ניוקאסל 1:0
לניוקאסל: איוסה (27)

נוריץ' - סוונסי 0:1
לנוריץ': ג'ונתן הוסון (70)

סנדרלנד - סאות'המפטון 1:0
דושאן טאדיץ' (69, פנדל)

ווסטהאם - אברטון 1:1
לווסטהאם: מנואל לנסיני
לאברטון: רומולו לוקאקו (43)

איוסה שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
הקבוצה הפחות טובה ניצחה. איוסה חוגג את ניצחון ניוקאסל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully