וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מודאגת מהיכולת של דאנקן, ג'נינג: "הפסד לא קל שלנו"

5.11.2015 / 9:09

הפורוורד לא הצליח לחפות על חסרונו של ליאור אליהו. גורם: "יש שחקנים שנעלמים בזמן שצריך אותם וזה משפיע על התוצאות". ג'נינג: "במחצית השנייה הקצב שלנו נעצר והם היו מאוד אגרסיביים". פרנקו: "הבית עדיין פתוח"

one

בווידאו: הפועל ירושלים מפסידה לא.א.ק אתונה

הפועל ירושלים ממשיכה להסתבך באירופה אחרי שהפסידה אתמול (רביעי) לא.א.ק אתונה 75:74. האלופה הישראלית כבר הוליכה ב-17 הפרש על היוונים, כשמאט ג'נינג הציג יכולת משובחת, אך במחצית השנייה ביצעה ירושלים טעויות רבות שעשתה כשיתרונה נמחק. היכולת החלשה של ג'וש דאנקן ממשיכה להדאיג את אנשי הפועל, בייחוד לאור חסרונו של ליאור אליהו הפצוע. כמו כן מציינים בקבוצה כי "יש שחקנים שנעלמים בזמן שצריך אותם וזה משפיע על התוצאות". במהלך המשחק הונפו ביציעים באתונה שלטים אנטי-ישראלים, כולל שלט אנטישמי עם איור של צלב קרס. כפי שפורסם כאן אמש, בירושלים מתכוונים להתלונן ביול"ב על התקרית המכוערת.

מאט ג'נינג שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מרוצה מההגנה במחצית הראשונה. ג'נינג/ברני ארדוב

דני פרנקו הדגיש אחרי המשחק: "אנחנו חייבים ללמוד ממה שקרה ביוון. כשנחזור לישראל, נסתכל על הטעויות שעשינו וננסה לתקן אותן. הבית שלנו ביורוקאפ עדיין פתוח, עדיין מוקדם ואפשר לתקן המון דברים".

מאט ג'נינג סיכם: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, שיחקנו באופן קבוצתי וזה ניכר גם בהגנה שלנו, אחת מתצוגות ההגנה הטובות יותר שהראינו, אבל במחצית השנייה הקצב שלנו נעצר והם היו מאוד אגרסיביים. זה עלה לנו במשחק וחבל. זה הפסד לא קל שלנו".

מאמן א.א.ק אתונה, דרגאן סקוטה, ציין: "כל הכבוד לשחקנים שלי על הניצחון המדהים הזה. זה עדיין שלב מאוד מוקדם של העונה והמון דברים לא הולכים כפי שמצופה. הניצחון הזה בהחלט משמעותי גם מבחינת הביטחון העצמי שלנו". בירושלים מקווים להתאושש ביום שבת כשיפגשו את מכבי ראשון לציון במטרה לשמור על מאזן מושלם בליגת העל, ומדגישים כי המשחק ביורוקאפ בשבוע הבא הוא קריטי. "נגיע אליו במוטיבציית שיא", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully