וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השיחה בין רונאלדו לפרס, סרינה גיבורת על

כוכב ריאל מדריד ובעלי הקבוצה שוחחו בחדר ההלבשה, מה אמר לו הפורטוגלי? הטניסאית העילאית עצרה גנב שחטף את הטלפון הסלולרי שלה. וגם: ג'ו קול שירד לליגה השלישית מזכיר נשכחות

צילום מסך

בווידאו: החמצה מזעזעת באוסטריה

18:45: הנשיא נעל את השופט באצטדיון והושעה ל-280 ימים

מקרה הזוי מתפרסם היום בטורקיה. נשיא טרבזונספור איברהים האייקוסמאנגולו חטף עונש השעייה חמור ביותר והסיבה: האייקוסמאנגולו זעם על החלטתו של השופט קגאטאיי סאנס שלא להעניק לקבוצתו פנדל ב-2:2 מול גזייאנטפספור במשחק הליגה האחרון ובתגובה הורה לכלוא את השופט ועוזרו באצטדיון במשך כל הלילה. השניים שוחררו רק לאחר התערבותו של לא אחר מאשר נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן.

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן מברך את תומכיו לאחר ההצבעה בקלפי באיסטנבול, 1 בנובמבר 2015. רויטרס
נאלץ להתערב. ארדואן/רויטרס

17:42: סרינה וויליאמס, גיבורת על

הטניסאית העילאית פרסמה בפייסבוק שאחלה ארוחת ערב עם אחותה ונוס וקרוליין ווזניאקי, כשלפתע אדם זר גנב את הטלפון הסלולרי שלה. בעוד אנשים אחרים בוודאי היו חוששים או פונים למשטרה, סרינה החליטה לקום ולרדוף אחר הגנב. "הספרינטים שלי השתלמו", כתבה, שכן עצרה את הגנב בין רגע. הטניסאית האמריקאית בחרה לשאול אותו בנימוס האם התבלבל ולקח בטעות את המכשיר שלה במקום שלו, וזה השיב שכן. "גיבורת על? אולי? בהחלט!" כתבה סרינה. "יש לי את המהירות, הקפיצות, הכוח, הגוף, הפיתוי, הסקס-אפיל, המנהיגות וקור הרוח. תמיד תקשיבו לקול הפנימי של גיבורת העל שלכם, ותמיד תשמרו על הדברים שלכם קרוב! תילחמו בשביל מה שאתם מאמינים בו! תהיו גיבורי על!"

09:45: על מה שוחחו רונאלדו ופרס לפני המשחק של ריאל מדריד?

09:31: ג'ו קול ירד לליגה השלישית, אך כדורגל הוא לא שכח לשחק

09:21: המתאגרפת בת השמונה שמשגעת את הרשת

09:04: רונדה ראוזי עם טיפ לסקס מהנה

לוחמת ה-MMA הגדולה בעולם, רונדה ראוזי, התארחה באחד מאתרי התקשורת הגדולים בארצות הברית שם ענתה על שאלות הגולשים. אחד הגולשים ביקש מראוזי טיפים על סקס. הלוחמת לא היססה ואמרה: "לדעתי, החוק הכי חשוב הוא שאסור להשתמש בחומר סיכה. אישה לא צריכה את זה. היא פשוט צריכה כמה דקות כדי להיכנס לעניינים".

רונדה ראוזי לוחמת ufc אמריקאית. AP
בלי חומר סיכה. ראוזי/AP

08:52: שחקן הפוטבול שסירב לחתום על הקסדה של האקסית

גרג הארדי, שחקן ההגנה של דאלאס קאובויס מליגת ה-NFL, ממש לא אוהב את קרוליינה פנת'רס, הקבוצה שבחרה בו בראפט ב-2010 אך סירבה להחתימו מחדש בעונה שעברה. הארדי לא שכח זאת, וכשאוהד פוטבול מקומי ביקש שיחתום על קסדת הפנתרס שלו, הארדי פשוט סירב. במקום זאת שלף שטר של 100 דולרים, חתם עליו ונתן אותו למעריץ. "הוצאתי 37 דולרים על הקסדה, ולכן כשהוא סירב לחתום קצת התעצבנתי", אמר האוהד. "למרות זאת, הופתעתי מאוד כשקיבלתי מנו את הכסף במקום. זה גרם לי להרגיש טוב יותר".

גרג הארדי שחקן קרוליינה פנתרס מפיל את ג'ינו סמית שחקן ניו יורק ג'טס. Mike McCarn, AP
כועס. הארדי במדי קרוליינה/AP, Mike McCarn

08:44: אוהדי באפלו בילס - האוהדים שהכי אוהבים לשתות

מחקר בארצות הברית מצא ובדק: לאוהדי באפלו בילס האוהדים השתיינים ביותר. בארצות הברית החליטו לבדוק למי מקבוצות ה-NFL האוהדים שהכי אוהבים לשתות, אלו של הבילס. עוד בטופ 5: אוהדי דטרויט, פילדלפיה, קליבלנד ואריזונה. למטה תוכלו למצוא דוגמאות ליכולת המרשימה של אוהדי באפלו.

08:32: שחקן בורוסיה דורטמונד תקף אישה?

האשמה חמורה בגרמניה: "הבילד" טוען ששחקן בורוסיה דורטמונד, קווין גרוסקרויץ, תקף אישה ברחוב בבעיטת קונג-פו, לאחר שעל פי הדיווח אותה אישה תקפה את אמו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully