וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "שיחקנו פי עשרה יותר טוב מריאל מדריד"

כוכב פ.ס.ז' התאכזב אחרי ההפסד לבלאנקוס. ראמוס: "צריך להמשיך להשתפר". ואן חאל מסופק, ליכשטיינר נרגש. וגם: כל המספרים, כולל השיא של קיילור נבאס ושבירת הבצורת של ויין רוני

שוער ריאל מדריד קיילור נבאס עוצר את שחקן פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני. רויטרס
לא מפסיק לשבור שיאים. קיילור נבאס עוצר את קבאני/רויטרס

מספרי הערב

* הגול של נאצ'ו (שתי דקות מכניסתו כמחליף) היה המהיר ביותר של שחקן מחליף בריאל מדריד בליגת האלופות מאז מרץ 2012, אז כבש קארים בנזמה אחרי 33 שניות על כר הדשא.

* נאצ'ו נגע בכדור רק ארבע פעמים לפני שכבש.

* מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הראשונה שכובשת שלושה שערים במשחק חוץ בסביליה בכל המסגרות האירופיות (להוציא משחקי פלייאוף).

* סביליה גם ספגה שני שערים במחצית הראשונה בפעם הראשונה במשחק ליגת אלופות.

* יובנטוס ספגה שער בבעיטה הראשונה לעבר מסגרת שערה. זה קרה לה עוד 6 פעמים העונה בליגה האיטלקית.

* מנצ'סטר סיטי שמרה על רשת נקייה רק פעם אחת ב-19 המשחקים האחרונים שלה בליגת האלופות.

* ראחים סטרלינג כבש את שער הבכורה שלו בצ'מפיונס, ועשה זאת בהופעה העשירית שלו.

* יונייטד כבשה שער לראשונה אחרי 404 דקות. (6 שעות ו-44 דקות). מצד שני, היא לא ספגה כבר 390 דקות.

* ויין רוני השתווה לדניס לאו עם 237 שערים לזכות מנצ'סטר יונייטד. רוני סיים בצורת אישית של 955 דקות בליגת האלופות. השער האחרון שלו נכבש בספטמבר 2013. בנוסף, הוא הפך לאנגלי הראשון שמגיע ל-30 שערים בליגת האלופות.

* קיילור נבאס קבע שיא חדש בשמירה על שער נקי בצ'מפיונס עם 539 דקות רצופות. השיא הקודם היה שייך למיגל אנחל מויה עם 529 דקות.

* שוער צסק"א מוסקבה, איגור אקינפייב ספג ב-34 משחקי ליגת האלופות ברצף.

* נבאס הוא גם השוער הראשון בתולדות ריאל מדריד שלא סופג בתשעה משחקי בית ברציפות.

* ריאל מדריד עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות כשנותרו שני מחזורים בשלב הבתים בפעם ה-11 בתולדותיה - יותר מכל קבוצה אחרת.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני. רויטרס
מברוק. ויין רוני/רויטרס

התגובות

סרחיו ראמוס אמר אחרי ה-0:1 של ריאל מדריד וההעפלה לשמינית הגמר: "פריס סן ז'רמן החזיקה הרבה בכדור וגרמה לנו הרבה בעיות במתפרצות. השגנו שלוש נקודות מאוד חשובות, אבל צריך להמשיך להשתפר. החדשות הרעות הן הפציעה של מרסלו, שהיה בכושר הטוב בקריירה. נקווה שזה לא רציני ויהיה כשיר למשחק הבא".

אנחל די מריה, שחקנה של פריס סן ז'רמן ששיחק בברנבאו מול האקסית שלו וגם הדביק כדור חופשי למשקוף של נבאס, אמר אחרי הפסד קבוצתו: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, תצוגה יוצאת מהכלל. עשינו טעות ושילמנו עליה. שיחקנו פי עשרה יותר טוב מריאל, אבל נתמודד עם זה".

וינסנט קומפני אמר אחרי ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי, שסידר לקבוצתו מקום בשמינית הגמר: "התחושה הראשונה היא - סוף סוף. היה בית קשה, ולעלות לשלב הבא כשנותרו עוד שני משחקים זה הישג בלתי רגיל. עכשיו צריך לנסות ולסיים ראשונים בבית".

חסוס נבאס, קשר מנצ'סטר סיטי ששיחק ובישל מול הקבוצה בה גדל, כנראה לא התעדכן שקבוצתו הבטיחה מקום בשמינית הגמר ואמר: "הניצחון הזה שם אותנו במצב טוב מאוד, אבל אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו ולקחת את שש הנקודות שנותרו. הצלחנו ליצור מרחבים בהתקפה וניצלנו את המהירות שלנו בהתקפה".

גרגורז' קרישוביאק, קשרה הפולני של סביליה פרגן ליריבה: "סיטי הייתה מאוד חזקה היום. לקבוצה שלנו יש איכויות, אבל לא הוכחנו את זה ולכן הפסדנו. יש לנו עדיין מה להשתפר בכמה אספקטים של המשחק. האוהדים שלנו דורשים מאיתנו יכולת של ליגת האלופות אבל לא סיפקנו להם את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני ריאל מדריד רפאל וראן, קאסימרו, מול שחקן פריס סן ז'רמן אנחל די מריה. רויטרס
מתוסכל. די מריה/רויטרס

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד אמר אחרי ניצחון קבוצתו על צסק"א: "זה לא ייאמן משום שיצרנו 12 הזדמנויות ונאלצנו לחכות הרבה זמן עד השער. לפני השער שלנו הם יכלו להבקיע ואז היה מתפתח משחק אחר, אבל אני שמח על התוצאה הזו".

הסיפור המרגש של הערב הגיע מכיוונו של שטפן ליכשטיינר, שחזר לכר הדשא לראשונה מאז ניתוח הלב שעבר, וכבש את השער שסידר ליובנטוס 1:1 חשוב מול בורוסיה מנשנגלדבאך. "לא חלמתי על משחק שכזה", אמר בסיום המגן שקיבל בישול מבריק מפול פוגבה. "זהו רגע רגיש מאוד עבורי, אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה. רציתי לנצח, אבל בהתחשב באיך שהמשחק התפתח, אפשר להיות מרוצים מהתוצאה".

שחקן יובנטוס שטפן ליכטשטיינר. רויטרס
חלום. ליכשטיינר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully