וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו ומוריניו כמעט הלכו מכות בחדר ההלבשה, קסיאס הפריד"

ספרו של העיתונאי גיאם בלאגה חושף פרטם עסיסיים מחדר ההלבשה של ריאל בתקופת מוריניו: "רונאלדו נעלב מהערה שלו וצעק, הדם שלו רתח. מזל ששחקנים התערבו ומנעו ממנו להכות אותו"

AP

הקדנציה של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד לוותה בסכסוכים, עימותים, התלחששויות והרבה, הרבה דם רע. כעת, בתזמון מושלם, כשמעמדו של 'המיוחד' בצ'לסי ירוד מתמיד, מתפרסם ספרו הביוגרפי של העיתונאי הבכיר גיאם בלאגה, שחושף לא מעט פרטים עסיסיים מחדר ההלבשה של הבלאנקוס בזמנו, שלא מאירים באור חיובי במיוחד את המאמן.

בלאגה מתאר בספרו מקרה מסוים בו כריסטיאנו רונאלדו והמאמן התעמתו וכמעט החליפו מהלומות בחדר ההלבשה, אחרי שהכוכב נדרש לבצע הוראה טקטית שלא לרוחו ברבע גמר גביע המלך מול ולנסיה בינואר 2013. על פי רונאלדו, מוריניו העיר לו על חוסר תשומת הלב שהוא מקדיש לחלק ההגנתי בזמן שריאל הובילה 0:2 ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון. "הדם של מוריניו רתח בסיום המשחק והוא 'הזכיר' לרונאלדו מה הוא העיר לו במהלך המשחק. רונאלדו לא היה מסוגל לכבוש את כעסו, התרומם מכסאו והחל לצעוק 'אחרי כל מה שעשיתי במשחק אתה מתייחס אלי ככה!? איך אתה מעז'?".

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו. Angel Martinez, GettyImages
it's complicated. מוריניו ורונאלדו/GettyImages, Angel Martinez

עוד כותב בלאגה כי מוריניו העיר לרונאלדו בעקבות העובדה ששחקנים פנו אליו בטענה שרונאלדו לא משקיע מספיק במטלות ההגנתיות. "המתח ביניהם הלך והקצין, עד שפעם אחת איקר קסיאס היה צריך להגן בגופו על מוריניו מפני פגיעה של רונאלדו בו. רונאלדו פירש את מה שהייתה אמורה להיות הערה טקטית בתור הערה אישית. מאז המקרה הזה, היחסים בין רונאלדו למוריניו מעולם לא חזרו להיות תקינים. זה כבר לא היה אותו דבר".

מאז שמוריניו עזב את בירת ספרד, הוא ורונאלדו לא ניסו להסתיר את הנתק ביניהם. מוריניו התבטא פעם באומרו כי "היחסים בינו לביני כלל לא קיימים", בעוד רונאלדו טען בתקשורת הספרדית כי מוריניו "העכיר את האווירה בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully