וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ז'וזה מוריניו הושעה ממשחק אחד וספג קנס בסך 40 אלף ליש"ט

עוד צרה נוספה לרשימה הארוכה של המאמן הפורטוגלי, שספג עונש עקב ההרחקה באפטון פארק מול ווסטהאם. מוריניו לא יעמוד על הקווים במשחק הליגה הקרוב מול סטוק סיטי, שעלול להיות מכריע לעתידו

one

בווידאו: ההפסד של צ'לסי, 3:1, מול ליברפול

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו שוב ספג עונש עקב התנהגות בלתי הולמת. המאמן הפורטוגלי, שקבוצתו נמצאת במשבר גדול, הורחק ממשחק אחד וספג גם קנס בסך 40 אלף ליש"ט זכר להרחקתו בהפסד 2:1 לווסטהאם לפני שבועיים. כזכור, מוריניו הורחק ליציע במחצית המשחק באפטון פארק לאחר שאמר לשופט: "ונגר צדק, אתה פאקינג רך".

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
עוד עונש לרשימה. מוריניו/AP

ההרחקה תיכנס לתוקף בצורה מיידית ומוריניו יחמיץ את המשחק מול סטוק סיטי בשבת הקרובה. "מנג'ר צ'לסי הודה בהתנהגות לא הולמת ובשפה לא נאותה במהלך המשחק מול ווסטהאם ב-24 באקטובר 2015", נכתב בהודעה של ההתאחדות האנגלית, "האירוע התרחש באזור חדרי ההלבשה וכוון כלפי השופטים". יש לציין כי ההשעיה הזו לא קשורה לעונש ההשעיה על תנאי שעמד כנגדו של המיוחד, עליו הוא עדיין נמצא בתהליכי ערעור.

החדשות הללו ודאי לא מוסיפות שקט לצ'לסי, שפתחה את העונה בצורה קטסטרופלית בפרמיירליג ונמצאת במקום ה-15 בלבד עם שישה הפסדים. עתידו של מוריניו בספק והוא עלול לאבד את תפקידו בקרוב, כשההפסד 3:1 לליברפול בשבת ערער מאוד את מעמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully