וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה עלתה למקום השלישי עם 1:2 על הפועל ירושלים

ז'ורדן פושה כבש צמד עבור הקבוצה מהמרכז (74, 85), אנתוני וארן רק צימק (90) והאדומים מהבירה נותרו במקום האחרון. הפועל עפולה נפרדה ב-1:1 מנצרת עילית. קטמון ניצחה 0:1 בחוץ את יבנה

רגב וולק ז'ורדן פושה מכבי הרצליה חוגגים. לירן דורף, דאבל פס
פושה סידר להרצליה את המקום השלישי/דאבל פס, לירן דורף

המחזור התשיעי בליגה הלאומית מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. מכבי הרצליה ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים, הפועל עפולה נפרדה ב-1:1 מנצרת עילית. מכבי יבנה מול הפועל קטמון.

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 1:2

ניצחון דרמטי להרצליה, שנצמדה לאשדוד במקום השני עם 17 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה הפועל פתח תקוה. ז'ורדן פושה כבש את שני השערים עבור המארחת, בדקות 74 ו-85. אנתוני וארן רק צימק לירושלים בדקה ה-90. המפסידה ממשיכה להיות שקועה במקום האחרון בטבלה עם שש נקודות בלבד במאזנה.

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 1:1

משחק התחתית בבירת העמק הסתיים בחלוקת נקודות, שהשאירה את עפולה על 11 נקודות העונה ואת נצרת עילית רק על 8, כשהיא מקום אחד מעל הקו האדום. יהודה זנו כבש לאורחים (33), אך גם הורחק (52) ויובל שוואט איזן (79).

מכבי יבנה - הפועל קטמון 1:0

העולה החדשה ממשיכה לברוח לאט לאט מהתחתית והיא כבר בכיוון מרכז הטבלה, עם 12 נקודות, אחת בלבד פחות מיבנה המאוכזבת. שי מזור כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-56 וסידר לקטמון ניצחון שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully