וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רומן אברמוביץ' יעניק לז'וזה מוריניו הזדמנות אחרונה

באנגליה טוענים שהיעדר מועמד מוביל להחלפת הפורטוגלי כבר עכשיו מונע מהבעלים לקבל החלטה. אם יישאר עד הקיץ, סלוצקי עשוי להחליפו. אובי מיקל: "מוריניו הוא האיש לתקן את המצב"

one

בווידאו: ההפסד של מוריניו וצ'לסי לליברפול

באנגליה ממשיכים לספור לאחור את ימיו של ז'וזה מוריניו כמנג'ר צ'לסי, והיום (שני) מפרסמים ב"דיילי טלגרף" שרומן אברמוביץ' החליט להעניק למאמנו הזדמנות אחרונה, ששתחיל במשחק ליגת האלופות מול דינמו קייב ולאחר מכן מול סטוק סיטי בפרמיירליג. עם זאת, הבעלים העשיר דורש שקבוצתו תעפיל לכל הפחות למוקדמות ליגת האלופות, ואם ייראה שהדבר לא אפשרי עם הפורטוגלי, יחליפו במאמן אחר.

בו בזמן, נטען שאחת הסיבות לכך שאברמוביץ' עוד לא קיבל החלטה היא משום שהוא לא בטוח באשר לזהות האיש שיכול להיכנס לנעליו של "המיוחד". אם היה מחכה עד הקיץ, המועמדים של אברמוביץ' לתפקיד היו פפ גווארדיולה, דייגו סימאונה, אנטוניו קונטה וגם מאמן צסק"א מוסקבה ליאוניד סלוצקי, אך כעת לבעלים אין מועמד מוביל שפנוי זה עתה. קרלו אנצ'לוטי לא ממש מעוניין לקבל חוזה זמני, ובצ'לסי לא ממהרים להציע לו חוזה ארוך טווח. גם חוס הידינק פנוי, אך הכישלון בנבחרת הולנד עלול להרחיק אותו מהג'וב.

מוריניו ערך בימים האחרונים שיחות עם מספר שחקני צ'לסי, ביניהם אדן הזאר. השחקנים, כך נראה, תומכים בו. "בעונה שעברה זכינו באליפות ובשני תארים. ז'וזה מכיר את המועדון הזה יותר מכל מנג'ר אחר", אמר ג'ון אובי מיקל. "הוא המאמן הכי מצליח בתולדות המועדון, ואני משוכנע שאם משהו לא בסדר ואפשר לתקן אותו, מוריניו הוא האיש. אין אף אחד אחר שיכול לבוא ולתקן את זה".

הקשר הוותיק הוסיף: "אנחנו נותנים מאה אחוז ומשחקים בשביל המנג'ר, כולנו מאחוריו, אבל הדברים לא הולכים היטב כרגע. אני יודע שהדרישות של המועדון הם לנצח לנצח לנצח לנצח, אבל זו תקופה קשה שצריך לעבור אותה, ומוריניו הוא האיש הנכון לעבור אותה. מגיעה לו הזדמנות. הקהל מאחוריו, השחקנים בהחלט מאחוריו, והדברים ישתנו - זה רק עניין של זמן".

ז'וז'ה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
צ'אנס אחרון. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully