וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אולי בשביל אחרים מסי הכי טוב, מבחינתי אני הכי טוב"

לקראת סרטו שייצא בקרוב לאקרנים, קטעים מהראיון של כוכב ריאל מדריד התפרסמו: "אני בטופ כבר 8 שנים, תראו לי עוד מישהו כזה". על התקופה ביונייטד: "גארי נוויל הוא השחקן הכי מקצוען שראיתי"

כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק לככב על כר הדשא, אבל לא רק עליו. כוכבה של ריאל מדריד ערך ראיון באוגוסט האחרון, שהתפרסם רק היום לקראת סרט דוקומנטרי עליו שיתפרסם בתשיעי בנובמבר. בסרטו, רונאלדו מדבר על הרבה אספקטים באישיות שלו ועל חייו הפרטיים, אבל גם על הקריירה המרתקת שלו.

אפליקציית הספורט שתסדר אתכם בחיים

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
סיפק פנינים בראיון. רונאלדו/רויטרס

כך בין היתר, חשף רונאלדו את המחווה שערך לו אלכס פרגוסון בתקופתו במנצ'סטר יונייטד. "כשאבא שלי מת הייתי בלונדון בבית חולים ואמרתי למאמן שאני רוצה לחזור לפורטוגל כי כדורגל זה כלום לעומת המשפחה שלי ואבא שלי והוא נתן לי ללכת. אני תמיד אהיה אסיר תודה על כך שהוא נתן לי ללכת".

על התקופה במנצ'סטר יונייטד: "למדתי שם המון, היו שם שחקנים שהיו מגיעים שעה לפני האימון כמו פול סקולס וגארי נוויל. נוויל הוא הכדורגלן הכי מקצוען שראיתי אי פעם. למדתי גם המון מריאן גיגס. למדתי ממנו איך לעבוד על הכושר, הכוח והאימונים שלו היו מעולים".

בחלק הראשון הראשון של הסרט עליו, רונאלדו מבטא את הרצון העז שלו לנצח: "אני כועס כשאני מפסיד. לפעמים אני מצטער על מה שעשיתי. אני בוכה, מספר לכולם ומנסה להתאושש. הטמפרמנט שלי גורם לי להגזים לפעמים, אבל זה חלק ממני ומי שעובד איתי יודע את זה".

על היריבות עם מסי, אמר CR7: "זה לא מטריד אותי. אם מסתכלים על שמונה השנים האחרונות שלי, תמיד הייתי בטופ וזה קשה, תנו לי שם של שחקן אחד שעשה את זה. האם אני מספר 1? אולי בשביל אנשים אחרים מסי הוא הטוב ביותר, בשבילי אני הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully