וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי ושגיא מוקי זכו במדליות ארד בגרנד סלאם אבו דאבי

31.10.2015 / 15:10

ג'רבי הפסידה לאגבניינו, אבל ניצחה באיפון את פראנסן בקרב על הארד. מוקי הפסיד לאן בחצי הגמר, אך גבר על ואן טיכלט הבלגי וקטף מדליה. בולדר ושלזינגר הודחו בבית הניחומים

מוקי עם ירדן ג'רבי. איגוד הג'ודו,
עשו את זה. מוקי וג'רבי/איגוד הג'ודו

היום השני בתחרות הגרנד סלאם באבו דאבי הניב שתי מדליות ישראליות, כשירדן ג'רבי הפסידה אמנם בחצי הגמר, אבל ניצחה בקרב על הארד וקטפה מדליה יוקרתית. שגיא מוקי הצליח לחקות אותה כשקטף דקות אחריה את הארד בקטגוריה של עד 73 ק"ג אצל הגברים. כזכור, ישראל הופיעה בתחרות תחת הדגל של איגוד הג'ודו העולמי ועם ראשי התיבות IJF ולא ISR.

ירדן ג'רבי עם שני הרשקו. איגוד הג'ודו,
יש עוד מדליה. ירדן ג'רבי/איגוד הג'ודו

מרבית העיניים היו נשואות מטבע הדברים אל התחרות ב-63 ק"ג, שם ירדן ג'רבי הגיעה כאמור עד חצי הגמר. אלופת העולם לשעבר פגשה את הסלובקית איבנה קומלוסיובה, הטילה אותה פעמיים ביוקו, וזה הספיק לה כדי להמשיך לשלב הבא, שם היא פגשה את אניקה ואן אמדן ההולנדית, שזכתה לפני שנתיים במדליית ארד באליפות העולם, וניצחה בזכות עונשים של יריבתה אחרי שהשתיים לא השיגו ניקוד. אלא שבהמשך ציפתה לה אלופת העולם לשעבר, קלריס אגבניינו, יריבתה המושבעת, שהשיגה ווזארי ויוקו והמשיכה על חשבונה עד לזכייה בזהב. ג'רבי המשיכה לקרב על הארד מול יול פראנסן ההולנדית וניצחה אותה בזכות איפון נהדר.

אליס שלזינגר, שמייצגת את בריטניה, פתחה את דרכה בתחרות בסיבוב הראשון ופגשה את סילבה מריאנה מברזיל אותה היא ניצחה באיפון. בהמשך היא פגשה את אנה ברנהולם משבדיה, השיגה יוקו, ובשלב הבא המתינה לה כבר אגבניינו. בקרב ביניהן הצרפתייה השיגה יוקו ועלתה על חשבונה לחצי הגמר, כשגם בבית הניחומים שלזינגר לא הצליחה ונכנעה להולנדית אניקה ואן אמדן שהשיגה יוקו שהספיק לה לעלות על חשבונה לקרב על מדליית הארד.

ב-73 ק"ג לגברים, שגיא מוקי, אלוף אירופה, פתח את דרכו בסיבוב השני והשיג איפון 13 שניות לסיום הקרב שלו מול סמי צ'וצ'י מבלגיה אחרי שצבר כבר שלושה עונשים. בשלב הבא הוא גבר על הצרפתי גיום צ'יין בזכות ווזארי ואיפון ולאחר מכן הוא גבר ברבע הגמר על הספרדי קיושי אואמאטסו אחרי שבקרב לא נרשם ניקוד, אך הספרדי נענש שלוש פעמים, פעם אחת יותר מהישראלי. בחצי הגמר מוקי כבר הפסיד לצ'נגרים אן הקוריאני שהשיג איפון, ומכאן הישראלי המשיך לקרב ישיר על מדליית הארד מול דירק ואן טיכלט מבלגיה, לשעבר מדליסט ארד באליפות עולם. מוקי כפה על יריבו עונש כפול (לעומת אחד שלו) והשיג ניצחון כדי להתייצב גם הוא על הפודיום.

ב-70 ק"ג, לינדה בולדר החלה בסיבוב השני והכניעה את לין מוסונג מלוקסמבורג בזכות ווזארי ושני יוקו. בשלב הבא המתינה לה לולה מנסור מבלגיה אותה היא הכניעה באיפון בדרכה לרבע הגמר, אבל אז בולדר הפסידה באיפון לגרמניה לורה ורגאס קוך וגם בבית הניחומים היא רשמה הפסד לברברה מאטיץ' הקרואטית אחרי שספגה ארבעה עונשים שהכריעו את הקרב. ליאור וילדיקן הודחה בסיבוב השני אחרי הפסד למרוקנית אסמה ניאנג שהשיגה ווזארי ויוקו והדיחה את הישראלית.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו,
מוקי וסמדג'ה/איגוד הג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully