וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספ בלאטר תוקף: "ספרד ודרא"מ עשו לארה"ב תרגיל עם מונדיאל 2022"

נשיא פיפ"א המושעה טוען כי בניגוד למה שסוכם בין כל הצדדים לפני ההצבעה לבחירת המארחת, הספרדים והדרום אמריקאים שינו את דעתם ברגע האחרון: "ההצבעה הייתה אמור להיות 10:12 לארה"ב"

ספ בלאטר מודיע על בחירת קטאר לאירוח מונדיאל 2022. AP
מה בדיוק קרה שם? בלאטר מכריז על קטאר/AP

המלחמה בין בכירי פיפ"א, המואשמים בשלל שחיתויות שונות ויצאו זה כנגד זה, ממשיכה להשתולל ולגלוש למחוזות לא נעימים. הפעם, הגיע תורו של נשיא הארגון המושעה, ספ בלאטר, לתקוף.

השוויצרי התראיין ל"פיננשל טיימס" וטען כי הבחירה השערורייתית בקטאר כמארחת מונדיאל 2022 הייתה "סוג של הסכם בין ספר לדרום אמריקה להצביע למדינה האסייתית במקום לארצות הברית, זאת בניגוד למה שסוכם מראש".

בלאטר הסביר שההחלטה לבחור בשתי מארחות המונדיאלים הבאים בו זמנית, לראשונה אי פעם, נבעה מהרצון לתת לספונסרים השונים זמן להתארגן, כאשר הכוונה הייתה שהמונדיאל ב-2018 יילך לרוסיה (מה שאכן קרה) וזה של 2022 ישוחק בארצות הברית: "רק אחרי שהכל סוכם, פלאטיני התקשר אליי ואמר שהוא לא בצד שלי יותר, כי ראש הממשלה שלו דרש ממנו להתחשב בעמדה של צרפת לגבי הסיטואציה הזו", סיפר בלאטר, "אמרתי לו שהוא לא יכול לעשות את זה, כי זה ישנה את כל התמונה והוא השיב 'מה אני יכול לעשות אם ראש הממשלה מבקש ממני?'. ביקשתי ממנו שלא יערב פוליטיקה בספורט. בשוויץ לא עושים זאת".

בלאטר המשיך: "ואז כל המצב השתנה בגלל הסכם בין הספרדים לדרום אמריקאים לגבי קטאר. אתה תצביע לי ואני לך, זה היה ההסכם. התוצאה הסופית הייתה 8:14 לקטאר והיו ארבעה קולות ששינו את דעתם ברגע האחרון. אי אפשר להתעלם מכך שמשהו מוזר קרה שם. התוצאה שהייתה אמורה להיות הייתה 10:12 לאמריקאים. עשו להם תרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully