וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' לשחקנים: "לא עזרתם לאוחיון בכדור השני, איפה הריכוז?"

29.10.2015 / 16:34

מאמן מכבי תל אביב נזף בשחקניו על כך שלא עזרו לשוער אחרי שספג שני שערים מריבאונדים: "אף אחד לא היה ליד שחקני בני יהודה". על הרביעייה מול בית"ר ירושלים: "שמירה לקויה". בן חיים, ורמוט וזהבי עשויים לפתוח בשלישייה הקדמית בדרבי

one

בווידאו: מכבי תל אביב מודחת מגביע הטוטו עם 3:1 לבני יהודה

חלק ניכר מהאסיפה שערך סלבישה יוקאנוביץ' היום (רביעי) לשחקני מכבי תל אביב הוקדש למשחק ההפסד לבית"ר ירושלים ביום שני. יחד עם זאת, הסרבי התעכב גם על ההפסד אתמול לבני יהודה, שגרם להדחה מגביע הטוטו.

יוקאנוביץ' התייחס לשניים מהשערים שספג חביב אוחיון - השער הראשון של אלמוג בוזגלו והשער השלישי של אוהד קדוסי ואמר לשחקנים: "פעמיים השוער הדף את הכדור הראשון, אבל אף אחד לא היה ליד שחקן בני יהודה בכדור השני. אי אפשר להשאיר את השחקנים שלהם לבד כשאנחנו רק מביטים על הכדור. איפה הערנות והריכוז?".

חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב. מגד גוזני
אשם או לא? אוחיון/מגד גוזני

גם באשר למשחק מול בית"ר לא הפיל יוקאנוביץ' את כל התיק על פרדראג ראיקוביץ' ועבר עם השחקנים על כל הטעויות בכיסויים ההגנתיים. "השמירה שלנו היתה מאוד לקויה", אמר הסרבי. "לא הקדשנו תשומת לב לסגירות והפקרנו את כל הרחבה שלנו".

הבשורה המעודדת מבחינת מכבי היא חזרתו של טל בן חיים החלוץ לאימונים. בן חיים נראה כשיר לגמרי וצפוי לפתוח בדרבי בשבת. יתכן כי השלישייה הקדמית תכלול את יוצאי הפועל תל אביב ערן זהבי, גילי ורמוט ובן חיים. ברק יצחקי יעדר בגלל פציעה. נוסא איגייבור חש כבר טוב יותר ועשוי להצטרף בקרוב לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully