וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דרגאן בנדר לא יתלבש, איתי שגב במקומו

29.10.2015 / 19:24

בן טיפוחיו של וויצ'יץ' לא ישחק הערב (21:05, ישיר בוואלה ספורט) מול דינמו ססארי, כאשר הפורוורד יקבל את ההזדמנות במקומו. לנדסברג: "אף אחד לא ממש מבין עברית, אז אנחנו לא מודעים לשמועות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר שלושה הפסדים רצופים - שניים בירוליג והפסד נוסף בליגה מול הפועל ירושלים - תתמודד הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה ספורט) מכבי תל אביב מול ססארי האיטלקית. מי שלא יתלבש למשחק הוא דרגאן בנדר, כשמי שיקבל את ההזדמנות במקומו הוא איתי שגב. בנדר אכזב מאוד במשחקים האחרונים ונחשב לבן טיפוחיו של מנהל הקבוצה, ניקולה וויצ'יץ'.

המאמן גיא גודס מודע היטב לכך שהפסד עשוי לגרום לזעזוע, כשלמעשה, רק שיפור דרמטי ביכולת הקבוצה עשוי להשאיר את המאמן במועדון. ההנהלה מחפשת כבר עתה מחליף לגודס, כשרק חוסר הסכמה בנוגע לזהות המחליף מונעת את עזיבתו של המאמן הנוכחי.

דרגאן בנדר מכבי תל אביב. קובי אליהו
הציג יכולת מאכזבת במשחקים האחרונים. בנדר/קובי אליהו

אייק אופייבו, שקיבל את השחרור מהקבוצה הספרדית, יעמוד לרשותו של גודס. מי שישוב לשחק הוא בריאן רנדל שהתאושש ממחלה: "אני חוזר גם בגלל שהתאוששתי וגם בגלל שהקבוצה צריכה אותי, למרות שאני רזה יותר ויש לי טיפה פחות אנרגיה מהרגיל. היה קשה לקבוצה במשחקים האחרונים ואני מקווה שאוכל לעזור. גם את העונה שעברה לא התחלנו כפי שרצינו, אבל זה רק עניין עד שנתחיל לנצח".

רנדל דיבר על בעיות הקבוצה: "חלק מהבעיה זה שהצגנו מחצית ראשונה לא טובה בהפסדים. כשאתה נקלע לפיגור מול קבוצות טובות כמו צסק"א מוסקבה ומלאגה אתה מתחיל להילחם בכל שאר המשחק כדי לחזור אליו ואז אתה כבר מותש, אז צריך לשים לב לאספקט הזה.היו גם דברים שלא ביצענו טוב, זה האט אותנו על הפרקט. לפעמים זה פשוט עניין של להתחבר. אנחנו רק צריכים להיכנס לקצב הנכון". הפורוורד דיבר על היריבה: "יש לה שחקנים נהדרים, כמו ג'ו אלכסנדר ומרקיז היינס ששיחק כאן. אני לא חושב שאלכסנדר קיבל את הקרדיט שהוא ראוי לו, הוא שחקן טוב, אתלט, קלע טוב. מרקיז יכול לעשות המון נקודות ולחטוף כדורים, כך גם דייויד לוגאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בריאן רנדל מכבי תל אביב. קובי אליהו
חוזר. בריאן רנדל/קובי אליהו

סילבן לנדסברג הוסיף: "אנחנו מודעים היטב למצב ויודעים שאנחנו חייבים לנצח, יהיה מרגש. הרעשים והשמועות מבחוץ? זה לא מחלחל לקבוצה, אף אחד לא ממש קורא או מדבר עברית, אז אנחנו לא קוראים מה שכותבים ולא שומעים את השמועות. הדבר היחידי שאני יודע זה שננסה לנצח. זו העובדה היחידה. גם בעונה שעברה התחלנו בצורה חלשה, אבל כולם ממשיכים להיאבק ורוצים לשחק חזק, שומרים על מורל גבוה ומרימים את הראש, כי כולם מודעים ליכולות שלנו".

הגארד הוסיף: "רנדל חוזר וכולם יודעים כמה התרומה שלו לקבוצה משמעותית. הוא שחקן הגנתי מצוין שנותן את כולו לקבוצה. זה נהדר שהוא חוזר, הוא מוכיח את עצמו כל יום מחדש וגם באימונים האחרונים. היינס, אלכסנדר ולוגאן? אני שומר איתם על קשר. יהיה קצת טראש טוק אבל זה יהיה בצחוק".

היינס אמר מנגד: "זה מרגיש כאילו מעולם לא עזבתי. נחמד לחזור. בססארי אני נהנה, אני אוהב את הקבוצה ואת המאמנים, הם נותנים לי לשחק ואני מרגיש שהם מאמינים בי. כולם יודעים מה היה במכבי תל אביב, וזה לא עבד מסיבות מסוימות, אבל זה בסדר. אני מקווה שתהיה לי עונה טובה, זו המטרה הגדולה שלי. יכול להיות שזה שמכבי תל אביב בתקופה לא טובה יעזור לנו, ויכול להיות שהיא תשחק עם הגב אל הקיר וזה יילך לה ממש טוב. אף אחד לא יודע מה יקרה, גם אנחנו זקוקים לניצחון במשחק הזה".

עדכון ראשון: 9:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully