וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "שיחקנו לפני יומיים, מנסה למצוא את ההיגיון בלו"ז"

מאמן הצהובים שוב התרעם על השבוע הצפוף של מכבי תל אביב אחרי ההדחה מגביע הטוטו: "זו הקבוצה הטובה ביותר שיכולתי להעמיד. הלך הטרבל? יש את ליגת האלופות". אבוקסיס: "תמיד טוב לנצח את מכבי תל אביב"

אוהד קדוסי חלוץ בני יהודה חוגג מול חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב. מגד גוזני
קדוסי חוגג, אוחיון מאוכזב/מגד גוזני

מכבי תל אביב כבר לא תזכה בטרבל השנה. זו השורה התחתונה אחרי ה-3:1 של הצהובים הערב (רביעי) לבני יהודה.

המאמן, סלבישה יוקאנוביץ' התייחס לאיבוד התואר הראשון ולעובדה שהוא העמיד הרכב משני מאוד: "עדיין לא איבדנו את הסיכוי לטרבל. יש לנו את ליגת האלופות. הקבוצה הזו יותר טרייה והשתמשתי בקבוצה הכי טובה שיכולתי היום. שיחקנו טוב בחלק מהמשחק, אבל היה לנו קשה להגיב לשערים שספגנו. אני חוזר, זו הקבוצה הכי טובה שהייתי יכול להעמיד. זה לא כדורסל, שיחקנו רק לפני יומיים בליגה ואם זה הלו"ז אני מנסה למצוא את ההיגיון. המחוייבות שלנו היא תמיד להתחרות, ניסינו גם היום להתחרות, אבל הם שיחקו טוב יותר".

על ההמשך: "אנחנו מקצוענים, זה מאוד קל להתחיל לבכות. עכשיו המשחק הזה היסטוריה ואנחנו חושבים כבר קדימה". על משחק הדרבי בשבת: "דרבי זה דרבי, הפועל תל אביב היא קבוצה גדולה גם. ביום שבת יהיה משחק חשוב יותר מהפעם הקודמת שפגשנו אותם בגביע ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
"הרגשה טובה". אבוקסיס/מגד גוזני

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה אמר בסיום: "כמובן שלא הסתכלנו על ההרכב של מכבי תל אביב, אבל אנחנו באנו ועשינו את העבודה. צריך להמשיך בדרך הזו, היו כמה התקפות טובות ולא יותר מזה. היינו צריכים ללחוץ על הגז בחצי השני יותר. זו עדיין מכבי תל אביב ולנצח אותם זה טוב להרגשה וטוב לעלות שלב. נהנה מהניצחון הזה וביום ראשון יש משחק חשוב מאוד".

על ההחתמה של דן מורי: "אני שמח שהוא הצטרף אלינו. הוא לא שיחק המון זמן כדורגל וייקח לו זמן להיכנס לעניינים. כל שחקן שמצטרף זה עוזר לנו ומגדיל את התחרות על ההרכב,.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully