וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בליטא: מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם יואנס קזלאוסקאס

בארצו של המאמן הוותיק, שהדריך את נבחרת ליטא ביורובאסקט האחרון, נטען כי הוא עשוי להחליף את גיא גודס. בריאן רנדל יהיה כשיר למשחק מול ססארי ביורוליג, גם אייק אופייבו יתלבש לראשונה

one

בליטא מדווחים היום (רביעי) כי מכבי תל אביב נמצאת במשא ומתן עם מאמן נבחרת ליטא יונאס קזלאוסקאס. "אתם יודעים שאני לא נוהג לתת תגובה עד שמשהו קורה", אמר ממקום חופשתו, "מצטער, לא יכול להגיב עכשיו". קזלאוסקאס הוביל בקיץ את נבחרת ליטא לגמר אליפות אירופה, שם נוצחה על ידי ספרד. הוא אימן לאורך הקריירה שלו את ז'לגיריס, ריטאס, אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה.

מעמדו של גודס מעורער מאז התבוסה לצסק"א מוסקבה בפתיחת היורוליג, וספג מהלומות נוספות בעקבות ההפסדים למלאגה ביורוליג ולהפועל ירושלים בליגה, שניהם ביד אליהו.

קזלאוסקאס החל את דרכו כשחקן בקבוצת "סטטיבה וילנה", או ריטאס וילנה בגלגולה הנוכחי, בה שיחק במשך כל הקריירה, משנות השבעים המוקדמות ועד אמצע שנות השמונים. הוא אף לקח חלק בזכייתה של הקבוצה במדליית ארד באליפות ברית המועצות בשנת 1979.

את תחילת דרכו בתחום האימון עשה כעוזר מאמן בז'לגיריס, וזכה לקידום לעמדת המאמן הראשי ב-1994. זמן כהונתו כמאמן ז'לגיריס נמשך עד שנת 2000, ובמהלכו הוא הוליך אותה לשש אליפויות ליטא ולזכייה, כאמור, ביורוליג ובגביע ספורטה. קזלאוסקאס הוסיף לאמן בליטא עד שנת 2003, הפעם בריטאס עימה זכה באליפות ב-2002, ובתווך אף מונה למאמן הנבחרת הליטאית, אותה אימן מ-1997 ועד 2001 ובהישג עצום הוביל אותה למדליית ארד במשחקים האולימפיים בסידני. הוא חזר לנבחרת ב-2013, והקיץ, כאמור, הוליך אותה למקום השני באירופה ולאולימפיאדת ריו.

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שב לכשירות. רנדל/יוסי ציפקיס

בריאן רנדל, שנעדר ממשחק בשבועיים האחרונים והחמיץ את שלושת ההפסדים האחרונים של הקבוצה, שב לאימונים והוא צפוי להיות כשיר למשחק היורוליג מול ססארי, מחר (חמישי) ביד אליהו. רנדל סבל מזיהום, ומועד חזרתו שב והתעכב.

אייק אופייבו, שחתם בשבוע שעבר על חוזה זמני לחודשיים, יתלבש לראשונה, וקיבל את הגופיה מספר 21 שהייתה מיותמת מאז עזיבתו של סופוקליס שחורציאניטיס. הפורוורד (30, 2.05 מטר) היה מועמד לחזק את הצהובים כבר בקיץ, אך חתם רק בשבוע שעבר, על רקע הדאגה ממצבו של רנדל.

"דיברתי עם בריאן כששמעתי את החדשות", אמר אופייבו כשהגיע לארץ בשבוע שעבר, "הוא תמך בי והרגשתי שאיתו או בלעדיו, אני אשמח לשחק במכבי, למרות שאני מעדיף לשחק איתו כי הוא שחקן מצוין. דיברתי עם מכבי בתחילת הקיץ ולא ידעתי אם אגיע או לא, אבל כל דבר קורה מסיבה כלשהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully