וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: 0:0 בין אשדוד להפועל ירושלים, ניצחון גדול לאשקלון

מוליכת הטבלה איכזבה ואיבדה נקודות חשובות מול האחרונה. הקבוצה של יובל נעים התרחקה מהתחתית עם 0:3 על קרית גת. 1:2 לבית"ר ת"א/רמלה על נצרת עילית ולרמת השרון על בני לוד

ארבעה משחקים סגרו היום (שני) את המחזור השמיני בליגה הלאומית בסימן ניצחונות של קבוצות החוץ. הפועל אשקלון גברה 0:3 על מכבי קרית גת, הפועל רמת השרון ניצחה 1:2 את בני לוד ובית"ר ת"א רמלה רשמה 1:2 את הפועל נצרת עילית. ההפתעה של המחזור הגיעה מאשדוד, שם לא הצליחה הקבוצה המקומית לנצח את האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים כשתוצאת הסיום הראתה על 0:0.

ליאור זדה מאמן מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
ניצחון חשוב. זדה/מגד גוזני

מכבי קרית גת -הפועל אשקלון 3:0

הקבוצה של יובל נעים הצליחה להרחיק את עצמה מהתחתית בעזרת משחק חד צדדי בקרית גת. עידן שריקי כיכב עם צמד (32 ו-72) וניראל מחפוד (64) כבש כדי לקבוע את תוצאת המשחק. המפסידה נותרה תקועה עמוק בתחתית.

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
משחק לא טוב. אזברגה/ברני ארדוב

בני לוד - הפועל רמת השרון 2:1

משחק בסימן אקסים של מכבי תל אביב. בן בן יאיר (59) העלה את האורחת ליתרון, ויוסי שבחון הכפיל בדקה ה-64. יקיר שינה (84) רק צימק לקראת הסיום והורחק דקה מאוחר יותר. גיא חדידה מרמה"ש ראה את האדום בדקה ה-89. לבני לוד עדיין יש משחק חסר, אותו תנסה לנצח כדי לחזור לחלק העליון של הטבלה.

עופר טלקר מאמן מכבי הרצליה. נמרוד סונדרס
נעצר. טלקר/נמרוד סונדרס

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב/רמלה 2:1

אחרי שני ניצחונות רצופים, נצרת עילית סוף סוף נעצרה בקרב התחתית מול בית"ר תל אביב/רמלה. קרלוס רוס העלה את המארחת ליתרון בדקה השישי, אך אבי אבינו (28) ויונתן כהן (72) הפכו ונתנו לאורחת הרבה אוויר לנשימה.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. לחמן/ברני ארדוב

מ.ס אשדוד - הפועל ירושלים 0:0

מוליכת הטבלה איבדה נקודות חשובות כשלא הצליחה לנצח את האחרונה מהבירה. האשדודים מוליכים את הטבלה במרחק של נקודה אחת בלבד מהשנייה הפועל פתח תקווה. האורחת, למרות ההישג הנאה, נותרה במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully