וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתונים מרשימים ליאהו במשחק ה-NFL הראשון אי פעם ששודר בסטרימינג

המפגש שנערך באצטדיון וומבלי בלונדון, בין ג'קסונוויל ג'אגוארס לבפאלו בילס בצהרי יום ראשון (שעת בוקר בארצות הברית), הביא לא פחות מ-33.6 מיליון צפיות וידיאו ו-15.2 מיליון יוניקים, כולל למעלה מ-5 מיליון מחוץ לארצות הברית. מדובר במספרים גבוהים הרבה יותר מהצפי

מאמן ג'קסונוויל ג'אגוארס גאס בראדלי חוגג. Matt Dunham, AP
ג'קסונוויל חגגה בלונדון. גם יאהו/AP, Matt Dunham

זה אומנם עבר די בשקט באזורנו, אבל תקשורת הספורט האמריקאית חוותה אמש (ראשון) רגע היסטורי כאשר המשחק בין ג'קסונוויל לבפאלו (31:34 לג'אגוארס), שנערך אתמול אחר הצהריים (על פי שעון ישראל) בלונדון והוציא לדרך את יום המשחקים הארוך של ה-NFL במסגרת המחזור השביעי של העונה, שודר בשידור חי וישיר דרך סטרימינג באתר "יאהו".

השידור היה חינמי ובינלאומי והיום, פיטר קינג, איש הפוטבול הבכיר של "ספורטס אילוסטרייטד", הביא בטורו השבועי את הנתונים המרשימים להם זכה השידור. על פי קינג, הסטרימינג של המשחק זכה ללא פחות מ-33.6 מיליון צפיות וידיאו.

מבחינת "יוניקים", מחשבים שונים מהם אנשים צפו במשחק, הרי שבסך הכול נרשמו 15.2 מיליון כאלה. בתוך הנתון הגבוה עד מאוד הזה נמצאים כעשרה מיליון צופים אמריקאים, שראו את המשחק דרך הסטרימינג למרות שמדובר בשתי קבוצות לא מרשימות במיוחד, שמגיעות משווקים קטנים יחסית ולמרות שהמשחק יצא לדרך ב-9:30 בבוקר שעון מזרח ארצות הברית וב-6:30 בבוקר שעון מערב ארצות הברית.

מרשימה לא פחות היא העובדה שקצת יותר מחמישה מיליון מהיוניקים הגיעו מצופים מרחבי העולם, מחוץ לארצות הברית. בשנים האחרונות, ה-NFL מעבירה משחקים לאנגליה, לאצטדיון וומבלי, כאשר המטרה היא לחשוף את הליגה העשירה והמצליחה בעולם גם לקהל הבינלאומי. העונה למשל, לא פחות משלושה משחקים מהעונה הסדירה מתקיימים בממלכה (המשחק אתמול היה השני, בשבוע הבא ייערך השלישי) ונראה שהדברים אכן עובדים כמתוכנן.

על פי הדיווח ב"ספורטס ביזנס ג'ורנל", יאהו הבטיחה למפרסמים שנתנו חסויות למשחק שלסטרימינג יהיו לפחות 3.5 מיליון יוניקים בארצות הברית, כאשר בפועל, היו כעשרה מיליון. ההצלחה הגדולה צפויה להוביל לשידורים בשיטה דומה בהמשך הדרך: "הניסוי של הליגה עם יאהו הוכיח שסטרימינג יכול להיות מנוצל ככלי ההפצה המרכזי לעוד משחקים, כולל כאלה שיתקיימו בשעות מרכזיות יותר", אמר בכיר בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully