וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום יותר משעתיים: נדאל גבר על רוסול בדרך לסיבוב השני בבאזל

הספרדי התקשה, אך חזר מפיגור בדרך ל 6:1, 5:7, 6:7 (4) על הצ'כי. טורניר גמר הסבב: קרבר הפתיעה 2:6 ו-6:7 (3) את קביטובה, גרבינייה מוגורוסה ניצחה 3:6, 6:7 (4) את לוסי ספארובה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
ניצחון קשה. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל נזקק לשעתיים ועוד 16 דקות כדי לחזור מפיגור 6:1, 5:3 על מנת לנצח הערב (שני) 6:1, 5:7, 6:7 (4) את לוקאש רוסול הצ'כי, בדרך לסיבוב השני בטורניר באזל בשוויץ, מסבב ה-500 של ה-ATP. רפא, שהפסיד לרוסול במפגש הראשון בין השניין בסיבוב השני בווימבלדון לפני שלוש שנים, הצליח לשפר את מאזן הראש בראש מולו ל-1:3, כולל ווימבלדון אשתקד. נדאל הגיש ארבעה אייסים באולם ונשבר ארבע פעמים לאורך המשחק.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. Julian Finney, GettyImages
ניצחון ראשון מול קביטובה אחרי למעלה משלוש שנים. קרבר/GettyImages, Julian Finney

טורניר גמר הסבב לנשים נמשך עם שני משחקים בבית הלבן. גרבינייה מוגורוסה, הספרדייה הראשונה שמעפילה לטורניר גמר הסבב מאז ארנצ'ה סאנצ'ס ויקריו ב-2001, רשמה ניצחון ראשון במשחק הראשון עם 3:6, 6:7 (4) מול לוסי ספארובה הצ'כית. לאחר מכן הצליחה אנג'ליק קרבר להפתיע את פטרה קביטובה עם 2:6, 6:7 (3).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. AP
ניצחון מרשים מול ספארובה. מוגורוסה/AP

גרבינייה מוגורוסה (2) - לוסי ספארובה (8) 3:6, 6:7 (4)

הספרדייה, שניצחה את הצ'כית הוותיקה במפגש היחיד ביניהן עד כה עם 6:7 (3), 3:6 ברבע גמר רולאן גארוס, הצליחה לשמור על מאזן מושלם מולה עם תוצאה די דומה רק הפוכה: 3:6, 6:7 (4). מוגורוסה הצליחה להשיג שבירה כבר במשחקון השלישי ועלתה ל-1:2. הספרדייה נראתה נהדר בהמשך המערכה והפסידה רק ארבע נקודות על הסרב שלה כדי לסגור את המערכה עם 3:6 מרשים. המערכה השנייה כבר הייתה שקולה וצמודה יותר כשכל אחת מהשחקניות משיגה שבירה אחת והן הולכות לשובר שוויון, שם הצליחה מוגורוסה להתעלות ולנצח 4:7 ובמשחק כולו.

פטרה קביטובה (4) - אנג'ליק קרבר (6)

הגרמנייה, שנועלת שנה נהדרת בה זכתה בארבעה תארים, פתחה גם את טורניר גמר הסבב בצורה מוצלחת במיוחד. אנג'ליק קרבר ניצחה 2:6, 6:7 (3) את פטרה קביטובה הצ'כית ורשמה ניצחון ראשון מולה מאז סינסינטי 2012, כשהיא סוחבת רצף של שלושה הפסדים מול הצ'כית. קרבר הצליחה להשיג חמש שבירות במהלך המשחק וארבעה אייסים כדי להכריע את המדורגת חמישית בעולם ורביעית בטורניר, שזכתה השנה בשלושה תארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully