וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאלרמו שוב רוצה את מונס דאבור, גם המבורג וליל עוקבות אחריו"

באיטליה מדווחים שהסיציליאנים, שכמעט והחתימו את חלוץ גראסהופרס בקיץ, ינסו להחתימו כבר בינואר. על פי הדיווח, גם המבורג וליל הביעו עניין בדאבור. בשוויץ התרגשו מהשער שכבש: "דאבור הזכיר את מראדונה ומסי. אין ספק שמדובר בשער השנה"

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
איזה ביצוע. דאבור חוגג/אתר רשמי, blauwiis

מונס דאבור עלה אמש (ראשון) בסטייל לראש טבלת המבקיעים בשוויץ, כשכבש את שער הליגה התשיעי שלו העונה ובכך השתווה למארק יאנקו ודריו לסקאנו. חלוץ גראסהופרס רשם ביצוע מבריק בתוך הרחבה בדרך לשער השני של קבוצתו, זאת לאחר שבישל את השער הראשון בהפסד 3:2 לפ.צ סיון, שבסופו של דבר הפכה את התוצאה.

חדש: אפליקציה לוואלה ספורט, באייפון ובאנדרואיד

למרות ההפסד, דאבור זכה למחמאות רבות על השער המרהיב, ולפרסום לא קטן באתרים שונים בעולם. "מדובר במועמד לשער העונה, זה בטוח", כתבו ב-"20minuten" המקומי. "דאבור הותיר אותנו עם פה פעור - הוא התגבר על שלושה שחקני הגנה על שטח קטן וסיים בקור רוח מופתי. זה היה מרשים, וואו", הוסיפו.

"אחרי שישנו על מה שקרה, אנחנו מתחילים לעכל", כתבו ב-"watson" השוויצרי. "שלוש הנקודות שהלכו? הלכו. שני כרטיסים אדומים? טפשי. ההפרש מבאזל? גדל לעשר נקודות. אבל עם כל הכבוד לדברים האלו, מה שעשה דאבור עדיין מוציא אותנו מדעתנו. זה מרגיש כמו הבן הממזר של ליאו מסי והארי פוטר".

שחקן גראסהופרס, מונס דאבור. גראסהופרס, אתר רשמי
פשוט מדהים. דאבור/אתר רשמי, גראסהופרס

"אין ספק שמדובר בשער השנה", כתבו ב-"blick" השוויצרי. "איזו בעיטה, איזה ביצוע, איזה מהלך מבריק. תעשו לעצמכם טובה ותצפו בווידאו". "ביום האחרון של השבוע, נכבש אולי השער הכי יפה", החמיאו ב-"ekipa24" הסלובני. "הראינו לכם שערים נהדרים השבוע, אבל כזה שער עוד לא ראיתם. חלוץ גראסהופרס, מונס דאבור, הזכיר לרגע את ליאונל מסי ודייגו מראדונה, כשכבש שער פשוט מדהים" .

"אל תחמיצו את השער של השחקן הפלסטיני של גראסהופרס", כתבו באתר המצרי, "youm7". "דאבור הראה יכולות מדהימות, איזו טכניקה מרשימה".

כנראה שהשער היפהפה שכבש והיכולת הנהדרת עשו את שלהם, ועל פי דיווחים באיטליה דאבור שוב מועמד לפאלרמו. ב"טוטו-מרקאטו", מהאתרים המובילים בארץ המגף, מדווחים שפאלרמו חזרה להתעניין בחלוץ גראסהופרס שמבוקש גם על ידי המבורג וליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully