וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "ההופעה הכי טובה שלנו העונה". באדיר: "זה היה רע מאוד"

25.10.2015 / 22:27

הפועל באר שבע נהנתה על המגרש, גם המאמן: "לזה כיוונתי כשהגעתי, זה מתחבר יפה". ראדי: "אנחנו צוברים ביטחון עם הזמן". באדיר: "השער המוקדם במחצית השנייה שיבש לנו את המשחק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ממשיכה להיראות כאלטרנטיבה היחידה בליגת העל למכבי תל אביב, כשהערב (ראשון) היא ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב באצטדיון טרנר ופספסה עלייה לפסגה רק בגלל השער המצמק של האקס סיראז' נאסר בתוספת הזמן. מהראן ראדי בישל פעמיים לאנתוני וואקמה (47) ו-וויליאם סוארס (54) לפני שהקפטן אליניב ברדה הוסיף את השלישי (71). באר שבע כבשה 11 שערים בשלושת הניצחונות הרצופים שלה והיא מציגה את ההתקפה הטובה בליגה, בעוד הפועל תל אביב תגיע לדרבי אחרי עוד הפסד כואב.

סוארס חוגג/רוני לבנה

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, אמר בסיום: "גם במחצית הראשונה היינו בסדר. אולי היינו פחות מדויקים, אבל היינו דומיננטיים. השער המוקדם במחצית השנייה פתח את המשחק וזו הייתה ההופעה הכי טובה שלנו העונה. צריך להמשיך כך. עשינו שינויים קטנים לאחר ההפסקה כדי להגיע למצבים יותר טובים מקדימה. ידענו שהפועל תבוא להתגונן, הם נתנו מלחמה אדירה, אבל השער פתח את המשחק. אנחנו חייבים לדעת לנצל יותר מצבים ולא לספוג גול כזה מעצבן. זה מרתיח אותי השער הזה. כשהגעתי כיוונתי שתהיה קבוצה טובה, דומיננטית. עכשיו זה מתחבר יפה, ניצחון שלישי ברציפות, אבל זה רק מחזור שלישי והדרך עוד ארוכה. החבר'ה נהנים. רציתי להוציא את מליקסון וראיתי שהוא נהנה, מכדרר".

אנתוני וואקמה אמר: "אני שמח עבורי ועבור הקבוצה. אני מודה למאמן שנתן לי את ההזדמנות ומרוצה מאוד, אני מרגיש טוב. אנחנו משחקים כקבוצה ואני מקבל אסיסטים מכל השחקנים. אנחנו עושים הכול למען ההצלחה של הפועל באר שבע".

מהראן ראדי הוסיף: "אמרתי את זה לפני ואני אמשיך להגיד את זה - בישולים וגולים הם בונוס עבורי. כל הקריירה חשבתי כך, אני מגיע למשחקים ועובד עבור הקבוצה והחברים שלי. אנחנו מרגישים טוב בבית עם הדחיפה של הקהל, הביטחון העצמי שלנו גבוה. ידענו להבקיע במצבים נייחים וזה כוח של קבוצה. אנחנו צוברים אותו עם הזמן".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב 1:3 במחזור השמיני

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
כעס על השער בסיום. ברק בכר/יוסי ציפקיס

וואליד באדיר, מאמן הפועל תל אביב, סיכם עוד הפסד: "זה רע מאוד. סך הכול עמדנו טוב על המגרש, ניסיתי לעשות שינוי עם רמזי במחצית השנייה, קיבלנו גול מהיר וזה שיבש לנו את המשחק. בהפועל תל אביב הזאת יש 25 שחקנים חדשים. צריך תהליך, סבלנות. יש לנו דרך ותהיה פה קבוצה טובה. אני אופטימי כל הזמן, יש לנו עוד דרך ארוכה. נחשוב טוב מה היה במשחק הזה כדי לתקן במשחק הבא".

בקשר למעמדו אמר באדיר: "יש בעל בית והוא הקובע. אני פה כדי לעשות מה שהכי טוב לקבוצה. באתי מאהבה ואני רוצה להישאר פה כל הזמן, זה הכול".

רמזי ספורי אמר: "זאת לא היכולת שלנו, אנחנו יכולים לתת יותר. לא הופענו בצורה טובה, אבל נתקן את הטעויות ואני בטוח שנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות. הפועל תל אביב מועדון גדול ומצפים מאיתנו לכדורגל טוב. אנחנו בתקופה פחות טובה, אבל נצא מזה ונשתפר".

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מה יהיה בדרבי? וואליד באדיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully