וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער מדהים למונס דאבור בהפסד 3:2 של גראסהופרס מול סיון

אתם יושבים? חלוץ גראסהפורס, שבישל את השער הראשון במשחק החוץ, כבש את השני לאחר ביצוע מדהים על שטח קטן בתוך הרחבה. בתפריט: עקב, השחלה וזריזות רגליים מדהימה. בהמשך איבדה גראסהופרס שני שחקנים ואת היתרון

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
שער ענק. דאבור/GettyImages

מונס דאבור לוהט מפתיחת העונה, אבל החלוץ הישראלי של גראסהופרס שבר היום עוד שיא, כשכבש את אחד השערים היפים בקריירה שלו, ולבטח את אחד משערי העונה בשוויץ. למרות זאת, קבוצתו הפסידה 3:2 לאחר שנותרה בתשעה שחקנים.

גראסהופרס פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר 22 דקות, כשקאיו הברזילאי כבש מבישול של דאבור, שהוריד עם הראש לחברו להתקפה. שלוש דקות חלפו והגיע והרגע של חלוץ נבחרת ישראל, שכבש שער שמותיר אותנו ללא מילים. בכך, אגב, עלה דאבור לפסגת המבקיעים בליגה השוויצרית עם תשעה שערים - ממש כמו מארק יאנקו מבאזל.

בהמשך המחצית צמצמה סיון את התוצאה, משער בדקה ה-39 של אבנעזר אסיפוה. בדקה ה-52 ירדו החרגולים לעשרה שחקנים, כשמרקו בשיץ' הקרואטי קיבל צהוב שני. כעבור תשע דקות ירדה קבוצתו של דאבור לתשעה שחקנים, עם אדום ישיר של בנג'מין לותי בעקבות עבירה ברחבה, וסיון תרגמה את הפנדל לשוויון מרגליו של רוברט ציגלר. בדקה ה-89 השלימה סיון את המהפך, כשגרגורי קרלן כבש את שער הניצחון.

* רועי קהת פתח בהרכב אוסטריה וינה בדרבי מול ראפיד, שהסתיים ב-1:2 דרמטי לזכות אוסטריה. הקשר הישראלי שיחק 75 דקות, כשקבוצתו עלתה ליתרון במגרשה של יריבתה המושבעת משער עצמי של מקסימיליאן הופמן בדקה ה-53, אבל פיליפ פרוסניק איזן עבור המארחים בדקה ה-74, רגע לפני שקהת יצא. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה של המחליף קווין פרייזנביכלר, שסידר לאוסטריה וינה ניצחון דרמטי בדקה ה-89 מבישול של לארי קאיודה והשווה את מאזנה לזה של המוליכה רד בול זלצבורג עם 27 נקודות.

* שרן ייני נכנס כמחליף בדקה ה-62, אבל היה שותף לאיבוד היתרון של ויטסה, שהוליכה 0:1 על אייאקס עד לדקה ה-71, אך הפסידה בסופו של דבר 3:1 בבית למוליכת הליגה ההולנדית.

* ליאור רפאלוב המתאושש מפציעה עדיין לא חזר לסגל של קלאב ברוז', שהפסידה 3:1 בחוץ לאנדרלכט. המנצחת עלתה לפסגת הליגה הבלגית עם 25 נקודות - שש יותר מברוז' השישית.

* ביברס נאתכו עדיין לא חזר מפציעה לסגל של צסק"א מוסקבה, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול טרק גרוזני.

* גל אראל פתח בהרכב חימנסטיק והוחלף בדקה ה-31, כשקבוצתו סיימה ב-1:1 בחוץ מול נומנסיה בליגה הספרדית השנייה.

* ניר ביטון נותר על הספסל של סלטיק, שהביסה 0:5 את דנדי יונייטד במסגרת הליגה הסקוטית.

* לוטם זינו ישב על הספסל של תון, שניצחה 1:2 בבית את לוגאנו בליגה השוויצרית.

* אייל גולסה נותר על הספסל ולא שיחק ב-1:3 של פאוק סלוניקי על פנאתינייקוס בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully