וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מורי סיכם בבני יהודה עד סוף העונה, שוער צרפתי בן 20 ייבחן

24.10.2015 / 22:00

הבלם בן ה-27, חוזר לקבוצה בה החל את הקריירה אחרי שלוש שנים בוויטסה. השוער סשה באסטיין ינסה להרשים את הצוות המקצועי. אבוקסיס אחרי ה-2:2 מול ק"ש: "חבל שחילקנו מתנות"

one
דן מורי בלם ויטסה ארנהיים. GettyImages
חוזר הביתה. מורי/GettyImages

הבלם דן מורי סיכם הערב (שבת) בבני יהודה עד סוף העונה ויחתום מחר. הבלם שיחגוג את יום הולדתו ה-27 בעוד שבועיים, למעשה חוזר לקבוצה בה גדל ובה החל את הקריירה. מורי השתייך בשלוש השנים האחרונות לוויטסה ארנהם ההולנדית, אבל שיחק בעיקר בקבוצת המילואים שלה ורשם רק 16 הופעות בליגה ההולנדית הבכירה.

מורי סיים את חוזהו בוויטסה בקיץ האחרון ומאז שמר על כושר עם בני יהודה. למרות שהעדיף למצוא קבוצה אחרת באירופה, הבלם ניהל מגעים עם הזהובים ובסוף השבוע הם כאמור הבשילו לחתימה על חוזה עד סוף העונה. הוא יצטרף לחוליית ההגנה של הזהובים ויתחרה על מקומו בשני הבלמים הבכירים האחרים של הקבוצה, סארי פלאח ואביב חדד.

בני יהודה גם החלה לבחון את השוער הצרפתי הצעיר סשה באסטיין, שנכח הערב במשחק נגד עירוני קרית שמונה. השוער בן ה-20, 1.96 מטרים, השתייך בשנתיים האחרונות לריימס, גם שימש בעיקר כשוער שלישי. בעונה שעברה קיבל הזדמנות כשפתח במשחק נגד מץ, אבל נפצע כבר אחרי 21 דקות והוחלף. באסטיין ינסה להרשים את הצוות המקצועי.

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
סחט תיקו. קדוסי/ברני ארדוב

בנושא אחר, בני יהודה סחטה היום (שבת) 2:2 מעירוני קריית שמונה במשחק לא רע מבחינתה. מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, אמר לאחר המשחק: "הגול הראשון שלנו היה מתנה שהם נתנו לנו, אבל אסור לשכוח שאנחנו נתנו מתנות בשני הגולים. כדורגל בנוי מטעויות וחבל שטעינו הרבה. כשירדנו למחצית בפיגור של שער אמרתי לשחקנים שחייבים לעשות הכל כדי לחזור, אבל יותר חשוב לא לספוג כי לרוב כשאנחנו מקבלים גול אנחנו נשברים".

"פתחנו את החצי השני עם מצב מצוין. בסופו של דבר השחקנים הראו אופי, לחזור מפיגור של שני שערים מול ק"ש, שהיא קבוצה מצוינת, זה דבר לא פשוט. אפילו הרגשתי שאם היו עוד כמה דקות היינו כובשים עוד גול, אבל לא צריך להיות חזירים. אנחנו קבוצה שעלתה ליגה וכל נקודה חשובה לנו ונמשיך קדימה".

"לצעירים יש עליות וירידות וזה טבעי, אבל הכי חשוב זה הנקודות ולא משנה אם זה מהצעירים או מהוותיקים. לפני המשחק רצינו לנצח ושיחקנו התקפי, אבל אחרי שהיינו בפיגור של 2:0 ברור שאני מרוצה. הוכחנו שאנחנו מסוגלים לחזור גם אחרי פיגור, הוכחנו הרבה אופי. אנחנו רוצים ושואפים ליותר, אבל אני מרוצה עד עכשיו. אנחנו מודעים לבעיות שיש לנו אבל זה דברים שלוקח זמן לתקן ואני מקווה החתימה של דן מורי תעזור לנו בחיזוק ההגנה".

על ההערות הגזעניות שספג אחמד עאבד אמר אבוקסיס: "לא שמעתי אותן אבל אם היה דבר כזה זה חמור מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully