וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "אנו יודעים לשחק כדורגל, פשוט צריך ביטחון". נעים: "שלטנו במשחק"

24.10.2015 / 21:58

מאמן הפועל חיפה היה נשמע מעודד אחרי ה-2:2 מול כפר סבא, שהוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום. פליקס נעים: "שלטנו במשחק, הגענו להרבה מצבים ויכולנו גם לנצח". צפו בתקציר

one

הפועל כפר סבא והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. מהראן לאלה כבש ראשון לזכות האדומים בדקה ה-45, לנרי קהינדה איזן ממש בפתיחת המחצית השנייה כדי לקבוע 1:1 וריף מסיקה השלים מהפך בדקה ה-63. למרות זאת, אמיר אבו ניל קבע חלוקת נקודות בדקה ה-70.

מאמן הפועל חיפה, טל בנין. ניב אהרונסון
"הגיעה לנו נקודה": בנין/ניב אהרונסון

מאמן הפועל כפר סבא פליקס נעים אמר בסיום: "אם אני מרוצה? באיזשהו מקום לא. גם במחצית הראשונה, כששלטנו במשחק, קיבלנו שער משום מקום וזה קשה מאוד מבחינה מנטלית לרדת למחצית עם שער בתוספת הזמן. החבר'ה שלי מנוסים ובחדר ההלבשה ניסיתי לעודד אותם ולראייה במחצית השנייה הצלחנו להבקיע שני שערים. שלטנו במשחק, עשינו הרבה תנועה בלי כדור והגענו לעוד מצבים, אבל בכדורגל צריך לדעת גם לנצל מצבים.

"כל מה שאתם רואים מהפועל כפר סבא זה דרך האימונים. שלא תחשבו שיש שחקן שמשחק בהרכב רק כי הוא היה טוב או לא טוב במשחק הקודם. השחקנים עובדים קשה כל השבוע ויש שחקנים כמו לירן ז'אן שמוכיחים לי שמגיע להם לשחק. הבלמים שלנו מספיק טובים והטעויות שלנו היום בהגנה נבעו גם מחוסר ביטחון ואלה דברים שקורים בכדורגל".

מאמן הפועל חיפה, שסגרה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, טל בנין אמר: "אני חושב שזכינו בנקודה, לא גנבנו נקודה. שתי הקבוצות הגיעו להרבה מצבים, כך שאני חושב שתיקו משקף את מה שהיה על המגרש. מבחינת יכולת עד עכשיו היו לנו משחקים טובים שיכולנו לנצח בהם ושמטנו בהם נקודות. אנחנו יודעים לשחק כדורגל, אבל הקבוצה צריכה קצת יותר אומץ וביטחון כדי להביא את זה לידי ביטוי.

"העובדה שכפר סבא שלטה במחצית הראשונה לא הייתה חלק מתכנית המשחק, אבל לפעמים שחקנים מגיבים בצורה מסויימת וכשאתה נמצא בתקופה לא טובה יש כאלה שיודעים להתמודד עם התקשורת ויש כאלה שפחות. תוך כדי המשחק פתאום מגלים שהשד לא כל כך נורא ומתחילים ליזום. אני חושב שזאת לא הגישה והדרך שלנו מתחילת העונה, אבל בכל קבוצה צריך קצת ביטחון כדי לצבור בחזרה נקודות". בנין הוסיף בנימה אישית בסוף הראיון: "אני משתתף בצערו של רן בן שמעון על מותו של אביו יהודה. הכרתי אותו עוד מהתקופה שהיינו ילדים, הוא היה איש כל כך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully