וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': שעריים הושפלה בכפר קאסם, מגדל העמק איבדה נקודות

הקבוצה מרחובות איבדה את הפסגה אחרי שהובסה 4:0 על ידי כפר קאסם שעלתה על חשבונה לפסגה. אלעד כהן כבש צמד. בצפון, מגדל העמק סיימה רק ב-3:3 נגד איכסל, נשר ניצלה את ההזדמנות ועלתה למקום הראשון

המחזור החמישי בליגה א' נערך היום (שייש) כשעירוני נשר טיפסה למקום הראשון במחוז הצפוני והורידה את מגדל העמק, שסיימה ב-3:3 נגד הפועל איכסל, למקום השני. בדרום, מכבי שעריים, שהוליכה ערב המחזור את המחוז, ספגה 4:0 משפיל מכפר קאסם שטיפסה על חשבונה לפסגה.

seperator

צפון: מגדל העמק איבדה לראשונה נקודות

הפועל מגדל העמק אמנם סוחבת משחק אחד חסר, אבל היום היא איבדה לראשונה נקודות כאשר היא סיימה ב-3:3 נגד הפועל איכסל, תוצאה שהורידה אותה למקום השני בטבלה. המשחק ההפכפך החל עם שער של ניסו רביבו שהבקיע בדקה השביעית שער יתרון לזכות איכסל, אבל לידור כהן איזן כעבור דקה. ארנון רבינוביץ' העניק שוב יתרון לאיכסל בדקה ה-57, אבל שלוש דקות חלפו ויותם כהן איזן ל-2:2. רביבו החזיר בפעם השלישית את היתרון לאורחים מאיכסל, אבל ליאור כהן הציל את מגדל העמק מהפסד ביתי אחרי שכבש בתוספת הזמן.

מי שטיפסה על חשבונה של מגדל העמק למקום הראשון היא עירוני נשר שגברה 1:2 על איחוד בני מג'דל כרום. הייתם חלבי הבקיע בדקה ה-27 את שער היתרון לנשר, אחמד סבע איזן כעבור חמש דקות, אבל שלומי בן עשור העניק את הניצחון היקר לנשר בדקה ה-90. מכבי צור שלום התברגה במקום השלישי אחרי 0:1 על מכבי מעלות משער שהבקיע מידן שטיינברג, גם הוא בתוספת הזמן.

שחקני הפועל ראשון לציון עם שלומי בן עשור (במרכז). ברני ארדוב
העניק ניצחון לנשר. שלומי בן עשור/ברני ארדוב

גם עירוני טבריה במנצחות אחרי 1:2 על מכבי דלית אל כרמל. שלומי מראד כבש ראשון בדקה ה-16, שלום עקיבא הכפיל (52), וחסיב אבו רוקון שצימק (82) הספיק להיות מורחק לקראת הסיום. דליה מדורגת רק במקום ה-13 עם ניצחון אחד בלבד. הפועל כפר קנא גברה 1:2 על אסי גלבוע. איימן אבו סלאח כבש בדקה ה-18 את שער היתרון לאורחים, אבל אחמד סבע (67, פנדל) וראדי חאמיסי (87) הפכו. כרמיאל צפת ניצחה 0:1 את בקה אל גרביה משער של דוד אמזלג בדקה ה-31. הפועל חדרה ניצחה 1:2 את הפועל בית שאן, כשאסי גומה כבש פעמיים (45, 55), ומוחמד קנואתי רק צימק (70).

דרום: שעריים הושפלה בכפר קאסם

המשחק המרתק של המחזור היה ללא ספק המשחק שנערך בווינטר, שם כפר קאסם הביסה 0:4 את מכבי שעריים שהוליכה את הטבלה ערב המחזור, אבל ספגה הפסד ראשון שמוריד אותה למקום השלישי. כפר קאסם הלהיבה עם שערים של אלעד כהן (22, 54), סאמח מרעב (84) ורוביל סרסור (90). סקציה נס ציונה והכח עמידר רמת גן נפרדו ב-0:0, אבל הקבוצה מהשפלה שמרה על המקום השני.

הפועל מחנה יהודה טיפסה מהמקום השישי למקום הרביעי אחרי 1:3 מרשים על הפועל מרמורק. דור מוסקוביץ' היה אחראי לשני שערים (11, 85) ודורי אלברמן (51) הוסיף, בזמן שסהר שבתאי השווה באופן זמני בפנדל (29). בקעת הירדן השיגה את ניצחונה השלישי העונה - 0:2 בחוץ על מורשה רמת השרון משערים של ירדן סויסה (78) וארז שמואלי (82). הפועל כפר שלם העבירה 90 דקות שחונות מול הפועל אזור וסיימה ב-0:0, שלפחות עבור אזור מדובר בתיקו ראשון העונה. נתנאל ארזואן (33, 60) העניק 0:2 למכבי קביליו יפו על מכבי עמישב פתח תקוה.

שחקן מכבי פתח תקוה רוביל סרסור. ברני ארדוב
סגר את החגיגה. רוביל סרסור/ברני ארדוב

משחקים נוספים:

בית"ר כפר סבא - בני אילת 1:2
לכפר סבא:אפי אלון 45 בפנדל, אלנתן סלמי 82. לאילת: סלים אשקר 51

שיכון המזרח - הפועל הוד השרון 3:0
להוד השרון: יקיר חלוין 56, ז'ק יוסף 69, 78

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully