וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: התקיפה הגזענית של אוהדי קייב, הפרארי של רונאלדו

קבוצת האוהדים מחיפה מסתלבטת על חשבון היריבה העירונית, CR7 השוויץ במכונית היוקרה החדשה שעלתה לו למעלה מ-350 אלף יורו, הראפר ליל בי מחדש את הקללה על כוכב יוסטון. וגם: 15 שנה למוות של יוקוזונה

רויטרס

18:55: היום לפני 15 שנה יוקוזונה הגדול הלך לעולמו. הנה מיטב ביצועיו

14:00: התקיפה הגזענית של אוהדי דינמו קייב

דינמו קייב תועמד לדין על ידי אופ"א, בעקבות התקיפה שביצעו אוהדיה בצופים שחורים שנקלעו ליציע שלהם. כעת נחשף הסרטון של השערוריה ביציעי האיצטדיון האולימפי בקייב, שעלול לעלות ליריבת מכבי תל אביב בליגת האלופות ביוקר.

12:40: העקיצה של הפועל רובי חיפה

אלה זמנים טובים עבור אוהדי הפועל "רובי" חיפה, קבוצת האוהדים שפרשו מהפועל חיפה: קבוצתם פתחה את עונתה הראשונה בליגה ב' עם שני ניצחונות משני משחקים, והיריבה העירונית מכבי חיפה שקועה בקרקעית ליגת העל. ואיך חוגגים את צירוף הסיטואציות, אם לא בעקיצה מושחזת במיוחד:

10:10: הקללה שהוטלה על ג'יימס הארדן

LIL B וג'יימס הארדן הסתכסכו בעבר על רקע תנועת החגיגה של גארד יוסטון, שהפכה לסימן ההיכר שלו, ולטענת הראפר נגנבה ממנו. כל זה קרה בשנה שעברה. עכשיו המתיחות בין השניים מתפרצת שוב. הרקע? תמונת שהאיש והזקן העלה באינסטגרם, בו הוא חוגג עם התנועה המפורסמת. "הקללה על ג'יימס הארדן חזרה, ועכשיו זה רשמי. הוא ישלם על חוסר הכבוד שלו וההכחשה שלו".

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
מקולל. הארדן/AP

10:00: גול נהדר בראבונה

השער הבא מגיע אלינו מהליגות הנמוכות בדנמרק. חתום עליו אנטון אגולם בן ה-19, שמפגין כאן חתיכת טכניקה מרשימה

09:00: מפגן שלשות ביורוקאפ

גראן קנאריה סיפקה את אחת מתצוגות השלשות המרשימות בשנים האחרונות, עם לא פחות מ-17 צליפות מחוץ לקשת בניצחון על לודוויגסבורג. זה, אגב, לא הספיק כדי לשבור את השיא שקבעה קאזאן ב-2010, עם 20 שלשות במשחק.

08:40: בעיטת קונג פו בעימות בין שחקנים בבנגלור

08:20: הפרארי החדשה של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו ידוע כחובב מושבע של מכוניות יוקרה. למזלו, המשכורת שלו מאפשרת לו לקנות רק את הטוב ביותר. ממש כמו הפרארי הלבנה הזו, שעלותה מוערכת בכ-320 אלף יורו. לא רע

08:05: הפרסומת החדשה של ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully