וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את קלן, עוד משחק מטורף של לברקוזן

רובן, שחזר מפציעה ממושכת, חזר לכבוש, גם וידאל, לבנדובסקי ומולר (פנדל) הרשיתו וסידרו לבווארים את הניצחון ה-1,000 שלהם בתולדות הבונדסליגה. לברקוזן ניצחה 3:4 אחרי פיגור 3:1, וולפסבורג ניצחה

שלט המשחק בבאיירן מינכן מול פ.צ. קלן מראה על 1,000 ניצחונות. GettyImages
באיירן מינכן ציינה את הניצחון ה-1,000 שלה בבונדסליגה/GettyImages

המחזור העשירי בבונדסליגה נפתח כבר אתמול (שישי) עם ה-0:1 החשוב של המבורג בחוץ מול הופנהיים. חמשת המשחקים של 16:30 בשבת סיפקו לא פחות מ-19 שערים וכמה דרמות ענקיות וציוני דרך. באיירן מינכן רשמה את הניצחון ה-1,000 שלה בתולדות הבונדסליגה עם 0:4 גדול על פ.צ. קלן כשאריאן רובן חוזר אחרי חודש וחצי וגם כובש. באייר לברקוזן, שרק לפני ארבעה ימים סיימה ב-4:4 מול רומא בליגת האלופות, חזרה מ-3:1 ל-3:4 ענק מול שטוטגרט. וולפסבורג עשתה את שלה עם 0:1 בחוץ על דרמשטאדט. ורדר ברמן הפתיעה עם 1:3 בחוץ מול מיינץ, בעוד איינטרכט פרנקפורט הרשימה כשחזרה מפיגור ל-1:2 מול האנובר, כשמארק שטנדרה הצעיר והכישרוני כובש צמד.

פייר מישל לאזוגה שחקן המבורג. GettyImages
חגג. לאזוגה/GettyImages

הופנהיים - המבורג 1:0

במשך 88 דקות היה כתוב על משחק התחתית הזה 0:0, אבל דווקא אז הגיע החלוץ פייר-מישל לאזוגה שקיבל כדור רוחב מסוון שיפלוק ובעט כדור שטוח את שער הניצחון היקר להמבורג שנאלצה להסתדר ללא איביצה אוליץ', גויקו קצ'אר וארון האנט הפצועים. בדקה ה-68 הופנהיים נותרה בעשרה שחקנים אחרי שארמין ביקארצ'יץ' ראה צהוב שני והורחק. האורחים קוטעים רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ומסבכים את הופנהיים שנתקעת על שני ניצחונות בלבד ובמקום האחד לפני אחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רובן חזר לשחק ולכבוש/רויטרס

באיירן מינכן - קלן 0:4

ברכות לאלופה. באיירן מינכן רשמה את הניצחון ה-1,000 שלה בתולדות הבונדסליגה עם 0:4 מול פ.צ. קלן. לא זו בלבד שהיא השיג את הניצחון ה-1,000 שלה, אלא הקבוצה של פפ גווארדיולה גם שמרה על מאזן מושלם אחרי עשרה משחקי ליגה והיא עם 30 נקודות מ-30 אפשריות. אריאן רובן חזר להרכב ושיחק לראשונה מאז שנפצע במשחק של נבחרת הולנד ב-3 בספטמבר. זה גם נגמר עם שער יפה של ההולנדי. בתום המשחק חילקה אחת הספונסריות של באיירן, פאולנר, כ-5,000 ליטר של בירה בחינם.

השער הראשון של באיירן הגיע בדקה ה-35, לאחר שתומאס מולר העביר מסירת רוחב לרובן. ההולנדי שמר על קור רוח, עבר את השומר שלו ואת השוער ובעט פס חלש ומדויק פנימה כדי לקבוע 0:1. השני הגיע כעבור חמש דקות, בדקה ה-40, לאחר שקינגסלי קומאן פרץ נהדר באגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין ארתורו וידאל, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2. בדקה ה-62 הבקיעה באיירן את השלישי, כשדוגלאס קוסטה הגביה מאגף שמאל לרחבה, רוברט לבנדובסקי עלה מעל כולם ונגח פנימה את ה-0:3 ואת ה-13 שלו בבונדסליגה העונה. בדקה ה-77 הגיע הרביעי של באיירן לאחר שלבנדובסקי הוכשל ברחבה. תומאס מולר בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:4.

באיירן מודיעה על חלוקת בירה בחינם

שחקני וולפסבורג, דניאל קאליג'ורי, וייריניה. רויטרס
ויירינייה וקאליג'ורי חוגגים/רויטרס

דארמשטאדט - וולפסבורג 1:0

אחרי ה-0:2 הביתי מול פ.ס.וו איינדהובן בליגת האלופות, הצליחה הקבוצה של דיטר הקינג לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות עם 0:1 בחוץ מול דרמשטאדט. דניאל קאליג'ורי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-78 אחרי שמקס קרוזה, שנמצא בכושר מצוין, בישל לו עם מסירה לאחור את השער. הזאבים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-18 במקום הרביעי.

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
איזה קאמבק ענק. הרננדס ומחמדי חוגגים/GettyImages

באייר לברקוזן - שטוטגרט 3:4

אחרי שהצליחה לחזור מפיגור 4:2 ל-4:4 בליגת האלופות מול רומא, שוב סיפקה הקבוצה של רוג'ר שמידט משחק מטורף. באייר לברקוזן חזרה מפיגור 3:1 בבית ל-3:4 מטורף. אוהדי הוורקסאלף נהנו מ-15 שערים בתוך ארבעה ימים בביי ארנה וראו את הקבוצה שלהם משפרת את מאזן הנקודות שלהם ל-17 נקודות במקום החמישי.

הראשון של שטוטגרט הגיע בדקה ה-50 לאחר שמרטין הרניק ניצל ברדק ברחבה כדי לבעוט מקרוב פנימה את ה-0:1 של האורחת. ארבע דקות חלפו ושטוטגרט כבשה את השני, הפעם זה היה דניאל דידאבי המצוין לאחר בישול של לוקאס רופ בדקה ה-54. קארים בלארבי נכנס בדקה ה-57 וכבש באותה דקה כדי להחזיר את לברקוזן למשחק עם 1:2. שטוטגרט הגיבה עם שער מהיר, כשהפעם זה היה רופ בעצמו לאחר בישול נהדר של טימו ורנר וזה 1:3. לברקוזן לא הורידה את הראשון וסבסטיאן בוניש צימק ל-3:2 בדקה ה-70 לאחר מסירת רוחב של בלארבי. דקה חלפה וחאבייר הרננדס כבש מול שער ריק אחרי מסירת רוחב יפה של אדמיר מחמדי וזה 3:3. השער הרביעי של לברקוזן הגיע בדקה ה-88 כשמחמדי כובש הפעם עם בעיטה נהדרת מ-14 מטר לחיבורים וזה 3:4 אדיר.

משחקים נוספים:

האנובר - איינטרכט פרנקפורט 2:1
להאנובר: פליקס קלאוס (51), לפרנקפורט: מארק שטנדרה (57 ו-65)

מיינץ - ורדר ברמן 3:1
למיינץ: יושינורי מוטו (90), לוורדר ברמן: אנתוני אוג'ה (39 ו-44), פין ברטלס (45+3)

אינגולשטאדט - הרטה ברלין 1:0
להרטה: מיטשל וייזר (10)

אדמיר מחמדי שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
מחמדי חוגג את השער הדרמטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully